Bryggehygge!

Se den fine gjengen! Hvorfor samles vi ikke på denne måten hver eneste kveld? Herlighet som vi koste oss i går. Selini sto som vert og hadde rigget til på brygga si med god mat, fyr i peisen, og ti tepper i tilfelle det skulle bli kjølig utover kvelden. Etterhvert som det faktisk ble det, satte alle sammen seg i ring rundt de varme flammene og det var god stemning. Åh, jeg har ikke kost meg sånn på lenge! Det ble en veldig verdig avskjedsfest for de to beste. Det er ihvertfall helt sikkert og visst. <3

I dag tenkte Jonas og jeg å ta en tur ut til skalldyrfestivalen i Mandal, men aller først skal vi på kamp for å se Willy spille. Etter litt fotball og noen deilige småretter av skalldyr, håper jeg på en hyggelig dobbeldate! Etter gårsdagen tror jeg kroppen ville satt pris på en roligere lørdag.   

 
 

Hehehe.. Andrea i sitt ess!
Flere som hadde en hyggelig fredagskveld?

21 kommentarer

Siste innlegg