From boring to fun!

Etter noen kjedelige timer med nedvasking av leiligheten er det på tide med en liten fest! To av mine aller beste venninner reiser fra meg for å studere utenbys/lands, men før det må vi sørge for å få samlet hele gjengen til en aller siste fest. Huff, det hørtes forferdelig trist ut. Det er nesten så jeg håper de misstrives så de begge flytter hjem til meg igjen. Hehe. Annika drar til hovedstaden for å studere på BI, mens Andrea drar til Danmark. Har dere hørt? Alle bare forlater meg! Cathrine kan bare våge å flytte på seg nå!

Eneste stedet hun får bo er i leiligheten min. Hehe. Neida, men i kveld blir det altså en slags brygge-avskjedsfest med lekre jenter, god grillmat, sjømat og vin! Det kan umulig slå feil.

 

 
Pumps fra Bershka, Skjørt fra Mango, Gammel topp fra H&M

Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere har lagt igjen på de to siste innleggene. Dere er så vanvittig gode! Ellers vil jeg ønsker dere alle sammen en riktig GOD HELG!

21 kommentarer

Siste innlegg