Bilder fra photoshooten

Endelig er bildene fra den morsomme photoshooten klare! Under får dere en smakebit på resulatet. Jeg har mange flere bilder på lur, men tenkte å dele litt av gangen. Hvis dere ikke fikk med dere “behind the scenes” innlegget mitt, så kan dere lese det HER. Jeg husker bare at jeg lo, og lo åtte timer i strekk..

Ellers vil jeg minne dere på at det vil komme en videosnutt fra dagen. Den er ikke klar riktig enda, men den kommer! Med mindre jeg synes den er superklein. Hehe, jeg er vel ikke den eneste som ikke kan fordra å se meg selv på film? Fotograf Fredrik Warbo sin portfolio kan dere ta en titt på HER. Der finner dere også kontaktinformasjon om noen skulle ønske å booke han en gang i fremtiden. Fredrik er slik jeg har forstått det, en alt mulig mann! Selv har jeg allerde booket han for mitt fremtidige bryllup. HEH! 

Likte dere bildene? *Slengepåhåret* ble selvsagt min favoritt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg