Antrekk -080813

Denne morgenen sitter jeg bare og smiler. Det er så mye spennende som skjer i august og jeg kan ikke fortelle dere alt engang! -Men jeg kan ihvertfall fortelle at jeg fyller 21 år siste dag av august og da befinner Jonas og jeg oss i et annet, varmt og godt land. <3 Hihi. Mer om det senere!

Tenkte bare å starte dagen med å dele noen antrekksbilder jeg. Dere har jo allerede sett gårsdagens kjole, men jeg viser noen antrekksbilder likevel. Jeg tror ikke jeg har gått i denne stripekjolen før? Kjøpte den i Thailand for sikkert 30 kroner. Kupp eller hva? Jeg synes den er så utrolig fin i ryggen!

 

 
Sko fra Gina Tricot, Kjole fra Thailand, Smykker fra Bikbok, Isadora leppestift MATT farge 03

 

Ønsker dere en herlig torsdag. Middagsoppskrift kommer senere!

32 kommentarer

Siste innlegg