Den nye leiligheten

PUH! Fem og en halv time tok det å flytte over den gamle leiligheten til den nye. -Og jeg som trodde vi måtte bruke fire dager! Der tok jeg jammen feil. Med supermann 1 og supermann 2 som svigerforeldre, går alt unna i en fei. Tenk nå har vi faktisk flyttet! I natt skal vi sove i nytt hjem for aller første gang, og i skrivende stund tar Jonas jomfrudommen på toalettet! Håper jeg husket å pakke med toalettpapir..

Høydepunktet for dagen må ha vært da vi koblet til internettet og faktisk fikk det til! Jeg kan nesten ikke tro at vi nå har et nett som fungerer i mer enn en time i strekk. Åh, det skal bli en fryd å blogge fremover. Jeg lovet bilder av leiligheten helt tom, og det skal dere selvsagt få! Akkurat nå er alle rom bombandert med poser og pappesker, men etter morgendagen håper jeg at vi har fått litt orden.

Soverommet.. Lyst, og fint!

Stua.. Også veldig lys og stor med en åpen kjøkkenløsning.

Og til slutt.. En liten sniktitt på gang og bad som i grunn også er stort!

Nå hva synes dere? Hvitt kjøkken dere! Også så stort! Jeg vet ikke hva jeg skal ha i alle disse skuffene engang. Åh, nei nå er jeg så fornøyd som jeg bare kan få blitt. Jeg klarte dessverre ikke å få et godt bilde av rommet jeg tenkte å ha klærene i, men det får dere se når det er ferdig innredet.

En stykk GLAD jente..

84 kommentarer

Siste innlegg