Den perfekte start

 

Det eneste som er bedre enn et moteblad, er et sladderblad. På vei hjem fra et møte med regnskapsføreren min, dro jeg innom butikken for å kjøpe akkurat dette. Nå sitter jeg i godsofaen, drikker kakao med smeltet marshmallows, spiser youghurt med ferske bringebær og koser meg med et sladderblad hvor 90% av alt som står der bare er bullsh*t. Hihi, for en fantastisk start på den nye uken!

Ellers har jeg handlet inn ingredienser til en mye sunnere middag. Etter denne heftige frokosten tror jeg kroppen kan ha godt av litt sunn fisk! Oppskrift på laksemiddag kommer litt senere!

Til slutt vil jeg si tusen takk for alle gratulasjoner på forrige innlegg! Så gode dere er. Vi gleder oss masse til å komme i gang. Jonas skal skaffe oss pappesker i ettermiddag slik at nedpakkingen av gamleleiligheten kan starte allerede i morgen! Det blir en hektisk, men veldig fin flytteuke.  

28 kommentarer
    1. Har du tenkt å skaffe deg nytt design snart? syns det du har er veldig fint, men begynner og bli litt lei av det, haha 🙂
      Og har du noen gang tenkt tanken, og begynne med månedens leser? sånn at den som legger igjen mange hyggelige kommentarer(OFTE!!) får en liten godibag? Sånn som styleconnection har på bloggen! Syns det virker så hyggelig.
      Du er virkelig en stor inspirasjon, Marthe. både innenfor mote og interiør. Du er hærlig tvers gjennom

    2. Gratulerer så mye med leilighet 🙂 alltid spennende og flytte! Kan du vise oss bilder av leiligheten om du har det? 🙂

    3. Så herlig! Håper på noen bilder av den nye leiligheten der den er helt tom, før dere starter med innredning og innflytting! Gleder meg masse til å se resultatet!:D

    4. Gratulerer så mye med leilighet Marthe og jonas! Jeg gleder meg til interiør innlegg – og jeg samboer skal nemmelig til banken denne uka å søke om lån til hus i norge! Jeg er forberedt på avslag/for lite penger – men det gir oss ihvertfall en pekepinne på hvor lang vei vi har å gå før vi kan nå drømmen vår. Og om vi er heldige (veldig heldige) blir vi kanskje husseiere denne mnd, men jeg tviler, hehe.

    5. Ida: Heisann! Du vet du hva det er jeg ikke helt sikker på. Jonas og jeg fikk disse koppene + en kaffekanne fra moren til Jonas før vi flyttet ut sammen så da må jeg nesten høre med henne før jeg sier noe. 🙂 Det er et nydelig sett! <3

    6. Lina Hovda: Å det er bare en freia pose kakao. Sånn man bare tilsetter litt vann og rører rundt. 😀 Hehe, men jeg kan absolutt prøve meg på en hjemmelaget kakao og legge ut oppskrift om det blir bra! 🙂 Det har jeg faktisk aldri prøvd før. 🙂

    7. Heidrun: Heisann! Ja jeg holder på å bli sprø selv. Hehe, vil veldig gjerne ha noe nytt snarest. 🙂 Jeg skal se hva jeg får til angående månedens leser. Jeg er bare redd noen vil bli fornærmet eller lei seg over å ikke bli utvalgt. Jeg har jo så mange gode lesere som daglig legger igjen gode ord. Jeg tror ikke jeg hadde klart å velge bare en i måneden! Hehe 😀

    8. åh, så både koselig og godt ut. her i huset går det i topp, haha! elsker det bladet 😀 skikkelig gøy å lese slike sladderblad. fant forresten ut for noen dager siden at søstra mi var superfan av deg. satt ved siden av henne på dataen og når hun så meg besøke din blogg var det første hun sa: “åh, marthe borge sin blogg! hun er min favoritt blogger og blogger så bra. er det hun som er så snill mot deg, helene?” haha så hos oss så er du en stor favoritt 😀

    9. helene: Neei så koselig 😀 Hehe! Herlighet så nå har jeg to herlige “Skau” lesere? 😀 Hurra! Har du ikke en bror også? Hehe, neida men det var da hyggelig å høre 😀

    10. Heisann 🙂 Elsker bloggen din Marthe!! Men kan du begynne og lage videoblogger? Hadde vært utrolig kjekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg