Vi skal flytte!

Til alle dere som gjettet på flytting.. Dere har jo så rett! For to dager siden var Jonas og jeg på visning på en leilighet like i nærheten av den vi har nå, og i dag fikk vi vite at leiligheten er vår! Eller vår og vår.. Vi skal fremdeles bare leie, men det skal bli SÅ fantastisk med litt større plass. Ikke bare litt heller. Vi skal faktisk flytte til noe som er dobbelt så stort! Dette blir bra. Jeg er selvfølgelig litt trist ettersom Jonas og jeg skal forlate vårt aller første hjem som vi har skapt helt perfekt sammen, men jeg må jo være glad nå som jeg kan skape et helt nytt et! Med dobbelt så mange rom! *GLEDESHYYYL!*

I vårt splitter nye hjem har vi et dobbelt så stort, hvitt kjøkken, et nesten dobbelt så stort bad, en stor stue, gang og to soverom. *Rettelse* Et soverom og et walk in closet! Noen som gleder seg til flytteinnlegg og masse nytt interiør? Det gjør ihvertfall jeg! Hihi. Jeg kan selvfølgelig nesten ikke vente.

Men nå skal jeg kose ihjel Jason før vi skal levere han tilbake!

 

Dere som skal få bo i den gamle leiligheten vår blir SÅ heldige!
Vi har stortrivdes, men plassen ble til slutt litt for liten. <3

57 kommentarer

Siste innlegg