Antrekk – 040813

 

I dette øyeblikk sitter jeg hos svigers og blogger! Internettet vårt forsvant akkurat i det jeg skulle publisere sminkeinnlegget og etter å ha prøvd å få det til å fungere igjen i halvannen time måtte vi bare hive oss i bilen og kjøre til andre siden av byen. Nå har jeg ikke tenkt til å bevege stumpen min før dere er ferdig oppdatert for dagen! Jeg har noe VELDIG spennende å fortelle dere i kveld. Litt trist, men også spennende! Hihi. Jonas og jeg har en hektisk, men veldig gøyal måned i vente! Stay tuned sier jeg bare!

 

 
Skjørt fra Vero Moda, Smykke og New York topp fra Gina Tricot, Veske fra Bikbok, Sko fra København

 

Noen som vil gjette på hva jeg skal fortelle?
Hihi. Jeg tror aldri dere klarer det!

49 kommentarer
    1. hmmmmm siden det er en mnd så kanskje dere skal flytte-det er litt trist men hektisk samtidig vet eg dere begge har ønsket en større bolig.
      kanskje skal dere flytte FRA Krs selvom du kom inn på skolen så passer det kanskje ikkje med de nye planene?
      Masse andre lure ideer,men nå gleder eg meg bare til dere avslører!!!!

    2. En av dere flytter for å studere? hehe. Eller kanskje du reiser på en spennende ferietur / opplevelsestur, uten Jonas.. ?

    3. Kanskje dere skal flytte til en større bolig?:-) Gleder meg til å høre hva det kan være for noe spennende!

    4. Utrolig kult skjørt! Hvor har du kjøpt det? Forresten, bildene dine er i kjempebra kvalitet! Lurer på hva slags kamera du har der/ han som tar bildene:)

    5. KRASH: Skjørtet er fra Vero Moda! Tusen takk for det 😀 Jeg har Nikon D 3000 og portrettlinsen Nikon 50 mm 1,4. Kjempefornøyd med dette utstyret. Spesielt linsen! Det er den som gjør hele jobben 🙂

    6. Åh, så ufattelig nydelig du er! 😀 Og tusen takk for sminkeinnlegg! Du er jo bare så flink 🙂 Du er like flott i alle antrekk, fy søren. Jonas er virkelig en heldig kar! Skjørtet er som sagt utrolig fint. Toppen det samme, den prøvde jeg selv på Gina 😀
      Jeg tenker også dere skal flytte? Jeg gleder meg til å lese mer om det 😀

    7. Marthe du er et fantastisk forbilde for meg og det er derfor eg alltid starter dagen med å lese bloggen din 🙂 den gir meg så mykje positiv energi og pågangsmot <3 stå på alt er bare godt i deg <3
      Men eg trur at dekan skal flytta 🙂

    8. Du er så fin, elsker bloggen din og må sjekke den hver dag for den er så viktig i hverdagen min. ALDRI slutt å blogge, da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har lest bloggen din i kanskje ett og et halvt år nå, og jeg blir jo aldri lei av deg. Din herlige dame 😀
      Tror dere skal flytte, det er jo trist, men spennende. Gleder meg til å få vite hva det er.

    9. Hmm, kanskje dere skal flytte, og da kanskje til Oslo. Hmm, det er vel heller mer en ønsketenkning fra meg, som vil at du skal bo mye nærmere meg. Heheh. Uansett så blir det spennende å se hva som skjer.
      Jeg må bare få si at du er herlig Marthe. Det er ikke uten grunn at jeg er innom bloggen din hver dag og så og si hyler av glede når det dukker opp nye innlegg. En mer lojal og flink blogger skal det være vanskelig å finne. Jonas er utrolig heldig som har deg, og det samme er du som har han. Dere virker som to utrolige gode og snille mennesker, og dere er rett og slett perfekte sammen <3

    10. Marte: Hihi, da hadde du helt riktig Marte! 😀 Tusen takk for en superfin kommentar. Ikke bekymre deg for at jeg skal slutte for jeg gir meg aldri på bloggfronten. I hvert fall ikke så lenge jeg koser meg med den, og det har jeg gjort i to år nå! 🙂 Håper du fortsetter å følge meg i lange tider fremover. Jeg setter så stor pris på lesere som deg 🙂

    11. Marita: Nei så hyggelig! Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding Marita. Dette gledet meg masse. 🙂 Du hadde helt riktig angående flyttingen, men vi blir nok boende i Kristiansand en stund til 😀 Hehe! Setter kjempestor pris på kommentarer som denne. Tusen takk <3

    12. Du er helt nydelig ! Jeg leser mange blogger men det er alltid debne jeg starter med, fordi du er kjempe flink til å blogge jevnlig. Og du er ikke som de andre bloggerne som blogger annenhver dag etter at de kommer på topplista. Du virker også som et herlig menneske, som ikke mener noe vondt om noen. Jonas er ufattelig heldig som har deg. Håoer dere får det flott i den nye boligen.
      Du er til inspirasjon for meg og mange andre, med din outfits innlegg og DIY’s.
      Vil bare si tusen takk for at du er en så nydelig og flink blogger. Du er forbildet mitt ♥

    13. neste gang dere kommer ut med en stor nyhet så regner jeg med det er en liten kid 🙂 hihi! det hadde gledet hjertet mitt stort. ser bare for meg den lille skjønne skapningen som er en blanding av deg og jonas 🙂

    14. Du er bare så nydelig, liker egentlig ikke blogg generelt, men din & sisteplass sin blogg, er bare helt amazing! <3 jeg leser bloggen din hver dag, jeg klarer ikke la vær! ;* du er bare så utrolig vakker, jeg bare elsker deg! stå på videre! Lykke til med flyttingen! Klem fra Kristiansandjenta!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg