En senere vårrengjøring

Åjada! Klokken elleve i går kveld fant Jonas og jeg ut at vi skulle totalrenovere leiligheten.. Ihvertfall så godt som det kunne gjøres! Jonas fikk som oppgave å rydde i alle skuffer og skap, mens jeg skrubbet dusj, kjøkken, klesskap og alle gulv. Vi kastet åtte stappfulle bæreposer med ting som lå liggende i skuffer som vi ikke hadde bruk for. Jeg fatter ikke hvordan alle disse produktene har fått plass engang!

Nå som leiligheten lukter R-E-N-T, skal Jonas og jeg ta oss en interiør-shoppingrunde! Vi har begge lenge snakket om å få litt forandringer i leiligheten, og i dag skjer det! Så fort dette innlegget er publisert, drar vi fra den ene interiørbutikken til den andre for å forhåpentligvis lage oss litt nye omstendigheter.

 

Living, Skeidar, Home & Cottage here we come!!

21 kommentarer
    1. Åh, hørtes kult ut! Kan du ha et innlegg der du viser hva du kjøpte? Gjerne kommenter på min blogg, setter stor pris, jeg elsker din blogg stå på videre<3

    2. Så gøy 🙂 jeg også fikk ånden over meg i går. Kjøleskapet ble tømt, alt hyller plukket ut. Og så vasket jeg med klorin. Nå er det som nytt. Deeilig 🙂 I dag skal jeg begynne på roteskuffene.

    3. Ja Marthe nå er nummeret før vi ønsker oss en kloning her alle mann ( les damer )
      Min gubbe lager mat og kanskje vasker over kjøkkenbenken om han må! utover det kunne han sikkert lagt i samme sengetøy ett år fordi han aner ikkje når det blir skiftet. Eller han sier kl 24 når han skal sove at OJ jeg er tom for boxere eller sokker REALLY??????? vi bor i borettslag man kan ikkje vaske klær om natten. Før leide vi en enebolig. Da satt eg mange ganger oppe til kl 4 om morgenen og vasket og trket klær til han sku på reiser fordi han glemte si fra han trengte klær til en business trip. Eg er så lei. Noen ganger legger eg ting i veien for ham for å se hvor lenge det ligger der -før det irriterer meg ihjel eller han SER det, Som oftest ser han det ikkje eller eg orker ikkje se på det mer hahaha
      nei han byttes snart ut med en flott ny sofa tror eg 🙂
      Lykke til på shopping eg og trenger noen nytt her i huset:)

    4. Hei, ser at du er så flink å prøve deg på diy og lirte på om du kunne prøve deg på å lage en håndklekjole? Så noen som hadde noe slikt, der det var et hull i to av hjørnene? Men jeg skjønner ikke hvordan man lager den… Kunne du prøvd med din fantasi?

    5. Hei Marthe 🙂
      amdesign.no
      Er en utrolig fin butikk med også nett butikk.
      Virkelig hvert å sjekke den ut
      Ha en fin kveld!

    6. Det er skikkelig tiltak å komme i gang, men det er jo så innmari deilig når man først er ferdige og kan ta seg en runde eller ti på jakt etter nye skatter 🙂 Her må det nok også til etterhvert, det er ikke mer enn tre måneder siden vi kjøpte leiligheten, og allerede er boden stappfull av ting vi helt ærlig aldri kommer til å få bruk for.. Bah!
      ♥ Lizbethosnes.com

    7. elsker å ommøblere rommet mitt, hehe. selvom det er bare å snu litt på senga så er det helt sykt deilig å få gjort det. også blir det jo akkurat som et helt nytt rom 🙂 er hvertfall gøy å kjøpe nye ting, og spesielt innrede det. det som er det aller gøyeste 😀

    8. Du har det så fint!! Jeg så i et innlegg over her at du faktisk har akkurat de samme putene som meg, begge kjøpt fra princess. Highline park er et UTROLIG fint merke, vi har alt innen det merke. hehe. Men, jeg lurte litt på hvor du hadde kjøpt de treboksene på bilde over her? De var utrolig kule! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg