Antrekk – 240713

 

Hei og hopp! Har dere hatt en fin onsdag så langt? Jeg kom akkurat inn døren fra jobb og dagens lille antrekkshoot, og skal nå sette meg ned med DIY innlegget dere sikkert har ventet på i hele dag!

Dagen i dag har gått i ett. Vanlige mennesker står opp om morgenen, gjør seg klare til jobb, jobber og drar slitne hjem for å spise middag og slappe av. Noen ganger skulle jeg ønske at nettopp dette var mitt liv, men som oftest er jeg evig takknemlig for at min hverdag er annerledes. Jeg står opp, løper rundt i stua som en tulling for å rekke å planlegge, fotografere, redigere og publisere før jobb. Deretter drar jeg på Vero Moda, jobber. -Og etter 6 timer i butikken råkjører jeg hjem for å pynte meg enda mer, knipse antrekksbilder, diverse andre bilder, redigere, skrive og publisere igjen. Er du den personen som foretrekker å hive på joggebuksa etter en lang og slitsom arbeidsdag så er ikke blogging noe for deg! Hehe. Heldigvis elsker jeg å ha noe å gjøre til enhver tid. Slappe av kan man gjøre om natten! 

 
Bukse og genser fra Gina Tricot, Sko fra Aldo, Jakke fra Nastygal, Smykker fra Bikbok

 

34 kommentarer

Siste innlegg