Life of a blogger!

Marthe: Hvis det kommer et fly inn for landing nå så kaster du bikinitoppen og vender deg mot det!
Cathrine: Nei!! Stranda er full av folk. Noen kommer til å se meg!
Marthe: Nå må du stille opp Cathrine! Bloggen trenger et slikt bilde.
Cathrine: Åååårh! Hva gjør jeg ikke for den bloggen!!

Hehe, sånn er det å være på stranda med meg! Det kom aldri noe fly inn for landing, men jeg fikk henne til å kaste toppen likevel! Hihi. Neste gang skal jeg sørge for å få med et fly også. Jeg vet ikke hvor jeg har denne idèen fra, men jeg mener jeg har ledd meg ihjel av et lignende bilde et sted.

Vi var ikke helt sikre på om det egentlig var lov å grille på denne tiden av året. Derfor la vi like godt grillen nærmest PÅ vannet. Haha, dette var utrolig smart.. Helt til første bølge kom. Jeg tror vi begge var svært takknemlige for at grillribben ikke behøvde mer enn 30 sekund på å bli gjennomstekt.

 

Nok en nydelig dag med en nydelig venninne..
SOMMER, I LOVE YOU! <3

29 kommentarer

Siste innlegg