Mine siste innkjøp

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine over at høstklærene allerede er ankommet butikkene. Sommerkjoler og shortser kom jo så tidlig som i februar.. Nå er det på tide å handle inn høstgarderoben dere! Tenk på det! Vinrødt, militærgrønn, sennepsgul, og jordfarger.. Det samme gamle som gjelder hver eneste høst. Nei, i år håper jeg på en eller annen splitter ny, supermorsom høsttrend. Noe vi aldri har prøvd før. JA! Frem til denne trenden kommer, velger jeg å tviholde på de livlige sommerfargene, magetopper og høytlivshortser så korte at stumpen nærmest faller ut. Hehe! Lenge leve sommeren. 

Disse herlige sommerplaggene fikk bli med hjem etter lørdagens jobbvakt. Den hvite kjolen med striper gikk jeg faktisk med på jobb i dag! Ellers har jeg visst fått en veldig greie for skinnskjørt. Looove it! Vi har to varianter på Vero Moda nå og jeg har kjøpt dem begge. Hihi!

 

 

Var det noe her som falt i smak?
De store høstplaggene får vente litt til!

19 kommentarer
    1. jeg er den som griner.. vil ha sommer for alltid, for det er den beste årstiden og den gjør meg så glad 😀 dødsfint tøy du hadde fått med deg hjem og jeg elska den knæsje toppen. skal definitivt kjøpe meg den og en topp i neongul er også must. du finner alltid de fineste skattene<3

    2. Wow! Kjempemange fine ting. Likte spesielt godt den spreke fargen på toppen 🙂 Dette kommer du til å style flott, som alltid!

    3. helene: Ja er det egentlig noen som ler? Hehe! Jeg håper vi får sommer helt til desember i år. 🙂 Tusen takk for nok en herlig kommentar. Den neon oransje toppen er enda mer knæsj i virkeligheten. Den er helt rå 😀

    4. Så mye fint! Jeg elsker høstmoten, så selv om jeg elsker sommer og gjerne skulle hatt det for alltid, gleder jeg meg veldig til å kle meg i store strikkegensere og andre høstplagg igjen 😀

    5. Love it! Den knæsje toppen var helt SUUPER! Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en, selv om jeg egentlig har lovet meg selv å spare penger… Noen goder må man jo ha, hehe 🙂

    6. Ble ferdig med “Før jeg sovner” i natt, etter å ha lest om den her! I starten syntes jeg den var litt treg, men så mot slutten ble den utrolig spennende, og slutten var så uventa som den kunne bli! Hele veien så jeg for meg at Christine så ut som deg, selvom det sto hun var 47år, IKKE at du ser ut som du er 47 altså:p Men jeg så for meg at hun var ung hele tiden isteden:p

    7. Så bra at høstklærne begynner å komme i butikkene! 🙂 Jeg gleder meg skikkeligtil det blir høst, som jeg gjør hvert år 🙂 Desidert den beste og fineste årstiden!! Kunne aldri bodd i ett land der det var sommer nærmest hele året..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg