Antrekk – 220713

 

Dagen i dag har bare gått i ett. Vekkerklokken sto på “litt for tidlig”, så Jonas og jeg kunne rekke å dra til politistasjonen og anmelde lørdagens lille “Hit and run” bilkollisjon. Deretter var det bare å kaste i seg frokost og råkjøre til jobb på Vero Moda hvor jeg ble til seks i ettermiddag. Nå sitter jeg i stuen og redigerer på bilder til dere, og om en times tid er jeg forhåentligvis på løpetur. Jeg forstår ikke hvordan jeg orker alt selv engang! Hehe. I morgen har jeg ordnet meg fri og da har jeg bestemt meg for å være dronning av blogging! Men NÅ er det på høy tid med et lite antrekk her på bloggen. Jeg skiftet til noe mer jobbvennlig da jeg dro på Vero Moda, men jeg gikk ihvertfall slik i byen til morgenen i dag!

 

 
Jeffrey Campbell HERFRA, Topp HERFRA, Shorts fra Bikbok, Clutch og solbriller fra Gina Tricot

19 kommentarer

Siste innlegg