Sunday is for relaxing

Derfor gjorde jeg nettopp det! Ihvertfall fra ettermiddagen og utover. Så fort Jonas var ferdig på jobb, dro vi fire stykk til Skottevik camping for å sole oss, bade og bare slappe av i et par timer. Åh noe så deilig! Jeg hadde tenkt til å ta antrekksbilder på veien og kom derfor fullsminket i bikini, men etter toppen 30 minutt hadde Jonas bokstavelig talt kastet meg på sjøen.. Jeg burde vel ha sett den komme.  

Utrolig nok var det så skjønt at jeg måtte hoppe uti en gang til etterpå. Jeg er så ufattelig glad for at vi har rene tropeuken forann oss i Kristiansand! Aldri vært så glad over værmeldingen i mitt liv. Jeg jobber riktig nok hver dag, men jeg skal nok få klart å presse inn noen timer med soling likevel. MÅ NYTE VARMEN! Før den forsvinner for godt. Det er jo disse ukene man venter på hele året!

 

Livsnyter en og livsnyter to.. LOVE IT!

 

Hvis ikke hun er nydelig så vet ikke jeg!
Håper dere lesere også fikk en fin søndag med sol og varme.

26 kommentarer
    1. Ser ut som du storkoste deg! 🙂 Virker som du alltid har det fint med vennene dine (og kjæreste) uansett hva dere finner på!!

    2. Vi har fint vær her i Bergen også og gleder oss max til en dag med vannmelon og jordbær is og soooooool og kanskje litt grilling senere 😉
      Kose deg!

    3. Hei 🙂
      Sikkert fått spørsmålet tidligere, men du har så mange fine bikinier, hvor er de fra? Og hvilke størrelse bruker du?
      Jeg finner aldri en fin som passer meg, har prøvd alle fasonger og størrelser men det er så vanskelig når jeg har litt større pupper enn de fleste og ikke vil “blotte” meg/vise for mye……

    4. Har du sletta innlegget/oppskriften på baguette med karrikylling? Den var jo rågod! Finner den ikke i arkivet..

    5. Lizbethosnes.com: Åh, da håper jeg du har fått nyte dagen fullt og helt 🙂 Det kjipeste i verden er å ikke kunne ta sola i bruk når man først har fått den på besøk. Den kommer som regel ikke for å bli lenge. <3

    6. Me: Jaa! Årh det er så typisk meg. Det er så mange som spør etter det innlegget. Jeg slettet det og noen andre innlegg i arkivet ved et uhell og nå får jeg det ikke opp igjen 🙁

    7. Silje: Heisann Silje! 🙂 De aller fleste bikiniene mine er fra H&M og Nelly. Jeg kjøpte en hel hau bikinier fra Nelly på salg i fjor vinter og disse bruker jeg fremdeles hele tiden. Elsker Nelly sine bikinimodeller. Ellers synes jeg H&M også har et greit utvalg i hvert fall om våren. Nå er de sikkert helt utplukket. Jeg bruker L i bikinitoppet fra Nelly og 42/44 i bikinitopper fra H&M. Den eneste bikinien jeg synes jeg selv er fin i er disse trekantbikiniene. Jeg synes ikke min kroppsform kler noe annet, men disse viser jo litt hud igjen.. Det er ikke lett med bikini Silje! Prøv disse trekantbikiniene og finn en litt stor størrelse så slipper du å vise så mye hud. 🙂

    8. ah, så ikke annet enn deilig ut. dere er søte alle sammen, skikkelig fin firkløver 🙂 søte bilder av deg og jonas, er nesten sånn at jeg får lyst på kjæreste selv av å se på dere. også elsker jeg shortsen han sin. united fan, kan ikke annet enn å digge gutten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg