Love my life!

 

Hvis ikke dette er livet så vet ikke jeg! Hver dag skulle vært som denne. Catrhine og jeg dro til Skottevik camping hvor vi klatret over berg og stein for å komme til et nydelig sted rett ved sjøen. Vi hadde tatt med både pølser og engansgrill, men ettersom vi glemte å kjøpe lighter ble det chips, kjeks og jordbær til middag i stede. Hehe, pyttsann! Magen fikk i seg noe godt og det var det viktigste. Bading ble det jammen meg også! Vi lovet hverandre å ta tre svømmetak ettersom radioen sa det skulle være hele 18 grader.. Vel, DET var en løgn. Jeg mistet følelsen i både rumpe og lår, men et løfte var et løfte!

 

Nå er det straks tid for dobbeldate.. Elsker livet!

46 kommentarer
    1. hørtes såå koselig ut! kjipt å grille uten fyr, men dere fant jo en ok løsning da;)
      kos deg på date!<3

    2. Vi sliter med dårlig vær i Trøndelag og, heldigvis drar jeg til varmere strøk på søndag! Fyy, som jeg gleder meg! Fortsatt god sommer til deg og nydelige Marthe <3

    3. Ingvild: Da må du ha good tur til varmere strøk Ingvild! Kan ikke holde seg hjemme i dårlig vær. Fysj, flytt ned til Sørlandet hele gjengen sier jeg bare 😀 Good sommer!

    4. celina: Hehe, litt kjipt å grille uten fyr ja 😀 Vi tar det igjen til søndag. Da har vi begge fri igjen. <3 Tusen takk Celina. Du må ha en kjempefin fredagskveld. 🙂

    5. Åh, så herlig! Heldige jenter 😀 Og så bra du ser ut! Kommer ikke over det. Du bør virkelig være stolt over kroppen din, for du ser helt fantastisk ut! 😀
      Hørtes virkelig ut som en drømmedag, savner virkelig sola her oppe.. Vet iallefall om det å bade i kaldt vann for å si det sånn, haha! Jeg bruker bare å løpe uti og bade før jeg har kjent på temperaturen, for da rekker jeg ikke å ombestemme meg, haha! Unner deg alt godt, og ha en fin kveld på date, begge to <3

    6. Du har sykt fin kropp !
      Bra det er et bra forbilde på blogglisten!
      Godt det finnes naturlige jenter der ute :p

    7. Ååå, finefine Marthe! Jeg blir alltid så glad av å lese bloggen din, og det er kjempe kos å lese at du har det så bra. Ønsker deg en fortsatt fin sommer 🙂
      Sandra/reisedagboka.net

    8. Blir SÅ glad hver gang jeg ser at du har skrevet et nytt innlegg! 🙂 Du har et perfekt liv! Skulle så gjerne ønske jeg var som deg, Marthe! Men jeg lurer på en ting.. Er du glad i å ta karuseller og berg og dal baner og sånt??

    9. Såå kjempe fint ut, nydelig bilder 🙂 Elsker og lese bloggen din, du sprer så mye glede av det du skriver. Klikker meg inn på bloggen din minst 5 ganger om dagen for og sjekk om det har kommet ut noen nye innlegg, du har så mye morsomme og inspirerende innlegg. Stå på videre Marthe, jeg er en fast leser så lengde du blogger <3 Du er nydelig fra topp til tå.

    10. du har så utrolig fin kropp! er det noe du gjør for å holde den slik? trener du? hvordan er kostholdet ditt?

    11. Når tok du silikon og hvor/hvordan? 🙂 Du hadde jo litt store pupper fra før av, hvorfor følte du at du trengte enda større egentlig?? 🙂 Mye bedre om man ærlig fra starten av angående sånt synes jeg, virker litt feigt når du ikke svarer på alle spørsmålene du får om det..

    12. kroppen din er til og dø for! Du har all grunn for å være stolt over den, og deg selv <3 håper du hadde en fin dobbeltdate igår 😀

    13. Marianne: Må si jeg syns det er litt småfrekt og påstå noe sånt, uten at du vet om det er sant eller ei. Dessuten vil jeg vel påstå at dette angår ingen andre enn Marthe selv, dersom hun HAR tatt det – noe hun allerede har sagt at hun ikke har gjort.
      Men skulle tilfelle være slik likevel, så syns jeg hun skal få lov til å holde dette for seg selv. Tross alt har hun en enorm påvirkningskraft, og ved å snakke om slike ting, kan det dessverre påvirke mange andre i en negativ retning. Så etter min mening, syns jeg det ikke er feigt at hun velger å ikke svare på det. Det er tross alt en privatsak uansett.

    14. Marthe har sagt hun ikke har tatt det FØR ja, de siste månedene nå er en helt annen sak… 😉 det er jo bare å se på tidligere bilder av henne, og man ser også på formen på puppene hennes nå at det er silikon. Greit nok om hun ikke vil snakke om det, men ingen kan vel nekte for at hun har operert dem større i løpet av den siste tiden, og marthe selv tør tydeligvis heller ikke å nekte for det 😛 hennes valg å ha blogg og hva hun vil dele med oss, men hun må jo regne med spørsmål om det hver gang hun legger ut bikinibilder, og at noen vil mene det er feigt å ikke innrømme at hun har fikset på dem.

    15. Åå, Skottevik er verdens fineste campingplass! Har reist ned dit hvert eneste år hele mitt liv. Elsker den plassen, og det å gå ut på svabergene og ligge der hele dagen er rett og slett fantastisk. Sommer på sørlandet – finnes ikke bedre!
      Kos deg masse i kveld på dobbeldate <3

    16. Kunne du kommet med noen bokanbefalinger? 😀
      Har lest Indias datter etter din anbefaling, og likte denne veeldig godt! Nå vil jeg ha en ny god bok å lese i ferien.
      Ønsker deg en god helg! 🙂

    17. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å nyte livet SÅ mye selv på dager når du jobber deg ihjel og når du ikke jobber ogsånn da. Du er virkelig noen å se opp til, og det gjør jeg også. Selv sliter jeg med sterk depresjon så å lese bloggen din er litt sånn motivasjon for meg fordi du viser frem livet på en så bra måte, på en slik måte det egentlig burde vært for alle. Og ja btw, du er helt fantastisk nydelig! God sommer. Klem <3

    18. Dette er kanskje litt rart å si, i og med at jeg er jente.. Men du har såå fine pupper! Er de naturlige? Haha 🙂 en smule misunnelig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg