Feriemodus – Check!

 

Det ble ingen strandbesøk på oss i går! Akkurat i det jeg skulle gå ut døra, begynte det å regne. Det var bare noen dråper, men skyene forble i et par timer, og til slutt ble det for sent. MEN Jonas og jeg koste oss med middag og norske jordbær vi! Heldigvis har vi aldri hatt problemer med å finne måter å kose oss på.

Da kvelden kom, dro vi på kino for å se Z World war med Brad Pitt.. I 3D! Veldig greit med 3D når kjekkaser har hovedrollen merker jeg. Man føler liksom at skuespillerne kommer litt nærmere. (<3!) FOR en fantastisk film. Dere er bare nødt til å se den om dere ikke allerede har gjort det. Umulig å misslike..

Kinoantrekket må også komme med! Hehe, med 3D briller..

Hadde dere en fin torsdagskveld?
Ønsker alle sammen en GOOOD HELG!

13 kommentarer
    1. Unnskyld, jeg bare lurer på hvor den Crop toppen med faith er fra? Utrolig fin, akkurat som deg! Elsker bloggen din<3

    2. Agnete: Hehe, ja jeg begynner vel å få litt erfaring 😀 Man må bare begynne med noen små, behagelige hæler og jobbe seg oppover. I dag kan jeg gå i nesten hva som helst, men jeg velger selvfølgelig mine mest behagelige par om jeg skal gå utendørs over lang tid 🙂

    3. Åå, elsker bildene dine!
      Jeg bare lurte på om du engang kunne lage video når du tok bilder? Altså du viser hvordan du tar bilder osv.. Du har så fine bilder! Det er helt umulig når jeg lager sånne bilder blir bare døds stygge!
      Elsker bloggen din!

    4. Den filmen har jeg sett. Den er syykt bra,men også skummel haha!! Jeg er ikke fan av grøsser filmer,men denne filmen var døds bra!! Og med Brad Pitt i hovedrollen så må man jo bare se den 🙂

    5. Hei!
      Er håret ditt naturlig på det siste bildet? eller har du krøllet det?
      Det er kjempe fint! Elsker det! 🙂

    6. Jeg er ikke så fan av litt skumlere filmer, men ble nå dratt med på denne. I 2d heldigvis, hadde ikke takla zombier i 3d! O.o
      Likte godt det øverste antrekket ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg