En kommende student!

Dere leste riktig! -Og jeg er SÅ gira! Jeg vet ikke hvorfor, men så fort jeg leste “Tilbud – Kommunikasjon og visuelle medier”, så kom studielysten tilbake. Kanskje jeg endelig har funnet noe som passer meg og mine interesser? Jeg håper det. Det er så forferdelig kjedelig å ikke vite hva man vil med livet.

UIA here i come.. Denne gang er det tekst og medieanalyse som skal studeres, og jeg gleder meg masse til å lære noe nytt. Bilde, tekst, lyd, video og tv produksjon er alt sammen noe jeg kunne tenke meg å jobbe innenfor senere i livet. Jeg skal kun gå et år i første omgang, men faller det i smak så kommer jeg helt sikker til å søke meg inn på noe lignende de neste årene også. Kanskje jeg til og med har truffet et studie som det faktisk er mulig å kombinere bloggen med? *Krysser fingre og tær*.

 

Marthe: Åh, jeg gleder meg til dette jeg!
Jonas: Har du spist i dag?

 

En SMÅgiret, kommende student! Hva har dere kommet inn på?
Ikke spør hva jeg gjør med fingrene.. Gudene vet!

67 kommentarer

Siste innlegg