Fra en shoot til en annen!

God kveld kjære lesere! Jeg hadde vel egentlig konkludert med at jeg var nødt til å ta meg bloggfri i dag, men den forbaska samvittigheten tar overhånd vet dere. Om ikke noe mer, så må jeg ihvertfall få gi en lyd ifra meg! Jeg lever fremdeles hvis noen var i tvil om det. Jeg har faktisk hatt en helt fantastisk dag. Vi har fotografert og kost oss i hele åtte timer, og nå er jeg bare hjemom for å sminke meg på nytt. Jeg skal nemlig ut igjen hvert øyeblikk for en ny shoot! Min første natte-shoot! Dette blir veldig spennende merker jeg! Lover å vise bilder og fortelle dere alt om dagen min i morgen. Til min store forferdelse (neida), så har vi også filmet i dag. En 4-5 minutters videosnutt kommer etterhvert. MASSE å glede seg til!

Håper dere har det bra! Gode, tålmodige leserne mine. <3
Alle kommentarer fra det siste døgnet vil bli besvart i morgen!

44 kommentarer

Siste innlegg