Premieredato på Fifty Shades

God kveld! Da var jeg hjemme igjen etter et svært så hyggelig cafèbesøk. Vi fikk delt litt inspirasjon og idèer til morgendagens shoot. Gleder meg ordentlig jeg nå! Frisørtime med styling bestilte jeg i pausen på jobb, så nå gjenstår det bare å finne antrekkene. Det blir nesten som å pakke tenker jeg! Jeg har på følelsen at dette vil ta omtrent hele natten. Hehe, neida.. Joda. Troor det er på tide med et nytt klessalg.

 

Har dere fått en fin start på den nye uken? Jeg håper det! Hvis ikke så kan jeg kanskje hjelpe med å forbedre dagen? Jeg har nemlig en gledelig nyhet til dere! Mange visste det nok allerede, men for dere som er like sent ute som det jeg er.. Premieredatoen for Fifty Shades of Grey filmen er satt til 1 august 2014! Ja det er lenge til men… *GLEDESHYYL!* Jeg skal kjøpe kinobilletter i bursdagsgave til meg selv. Det er ihvertfall helt sikkert og visst. 1 august 2014 er ihvertfall mitt liv fullkomment.

  

Nei jeg er ikke naken.. Syntes bare bildet var så fint!

Nå får jeg sette i gang med natte-arbeidet. Sweet dreams!
Dagens antrekksbilder får dere heller få flere av i morgen.

30 kommentarer

Siste innlegg