Bokstavelig talt en superwoman

Jeg må slutte å slumre på vekkerklokka om morgenen. Det skaper kaos for resten av dagen min. Jeg måtte rekke et lite blogginnlegg før jobb, noe som resulterte i null frokost + råkjøring (unnskyld bestemor). Likevel klarte jeg å komme et par minutter for sent. Arh! Det må være det verste som finnes. 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren og er på vei ut igjen hvert øyeblikk. Jeg har et møte med to hyggelige fotografer i kveld! I morgen er det nemlig photoshoot på gang. Tipper jeg kommer til å sitte oppe i hele natt og sette sammen antrekk og vaske på extentions. Alt dette bare pga den dumme alarmslumringen! Aldri mer. Heretter skal jeg være superwoman fra minuttet vekkerklokken ringer. Apropos superwoman.. Hva synes dere om meg som en superhelt? Hehehe. Jeg ler meg ihjel!

 

Skjønne Irlin har tegnet meg, og flere andre toppbloggere som superhelter. Er hun ikke flink? Herlighet, er det noe som fascinerer meg så er det mennesker som kan tegne. Tusen takk for en deilig oppmuntring Irlin! Ta gjerne en titt på bloggen hennes HER. Kanskje er du så heldig å få en tegning du også?

 
 

Jeg er på flere av bildene. Noen som kan finne meg?
Kan dere navnene på de andre bloggerne?

16 kommentarer

Siste innlegg