Todays hair – Classy updo

 

I dette øyeblikk sitter jeg på toget på vei hjem fra Kristiansand. I morgen skal jeg tilbake på jobb igjen. Tenk nå er det halvannen uke siden jeg så Jonas! Det skal bli så godt å se godgutten igjen. Han kom jo hjem fra reisen sin allerede på torsdag han! Åh, gjett om jeg skal stelle i stand til romantisk aften når Jonas kommer hjem fra jobb i kveld. Kjenner jeg gutten rett så har han allerede sørget for at leiligheten ser strøken ut. Hihi. Jeg slo virkelig på stortromma da det gjaldt å finne drømmemannen.

Over til denne classy updo frisyren! Dette var faktisk noe jeg lærte meg da jeg var i Thailand. Jeg vet ikke om dere husker disse diamant og perlespennene jeg kjøpte mens jeg var der nede? Nå hadde jeg ikke med disse til Stavanger, men frisyren fungerer fint uten dem også. Under får dere den enkle oppskriften med steg for steg bilder. Lurer dere på noe, så er det selvfølgelig bare å spørre!

 
 

Classy updo – Slik gjør du:
1. Sett håret opp i en middels høy hestehale.
2. Bruk fingrene til å lage et slags hull rett over hestehalen.
3. Dytt hele hestehalen nedi hullet. Bruk speil for finest mulig resultat.

Har du en pen spenne så dytt gjerne enden nedi hullet og la pynten stikke opp. Da vil du få en enda mer elegant frisyre. Dette kan jeg alltids vise dere ved en annen anledning! Nå hva synes dere om frisyren?

17 kommentarer

Siste innlegg