I LOVE OSLO

 
 

God morgen kjære lesere! Jeg må bare vise dere hva Cathrine og jeg dro med oss hjem fra Oslo helt i siste liten.. Vi hadde vært på utkikk etter noen slike overdeler hele turen, og da vi fant dem på Oslo S rett før avreise, kunne vi ikke annet enn å ta med to eksemplarer hjem. De kostet jo bare 75 kroner!

Ellers er jeg visst på reisefot om dagen! Jeg kom hjem i går kveld og da var det bare å pakke i ny koffert. Jeg drar nemlig videre til Stavanger i dag for å treffe familien. Jeg har fri fra jobb hele uken og ettersom mine to nydelige kusiner er kommet på besøk fra Bergen, vil jeg gjerne være der med dem i ihvertfall noen dager! Håper det står bra til med dere lesere. De siste dagene har det vært veldig mye hverdagsblogging fra min side, men jeg har ikke fått noen klager på det heller. Det virket som dere likte å lese om den herlige jenteturen vår! Skal likevel prøve å komme med litt flere inspo-innlegg denne uken.

Hihi. Var de ikke litt søte?
TAKK for en fantastisk tur Cathrine!

21 kommentarer

Siste innlegg