Siste dag i hovedstaden

 

Good kveld kjære lesere! For en fin start på den nye uken. Mandagen startet med en shoppingrunde i Karl Johan, og deretter dro Cathrine og jeg videre til slottsparken for å slikke litt sol. Vi skulle egentlig teste ut Grunerløkka i dag, men ettersom timene med shopping ble litt flere enn planlagt, kjøpte vi med oss litt snacks og dro til nærmeste park i stedet. Jeg kommer ikke over hvor heldige vi har vært med været disse dagene. Jeg trodde ikke Cathrine og jeg kunne toppe den forrige jenteturen vår, men disse dagene har bare vært magiske. Jeg har følt at jeg har vært i innspillingen av Sex and the city 2, hver eneste dag. Jeg SKAL dra med meg Cathrine på en ordentlig solferie i løpet av sommeren. Ingen tvil om det.

 

Cathrine: Jeg føler byen er litt sliten nå.
Marthe: Hva mener du?
Cathrine: Etter oss.. Ser du det ikke?
…..
Cathrine: Bygningene er blitt gråere.. 

  

 

Håper dere også har fått en fin start på den nye uken!

54 kommentarer

Siste innlegg