Decision of my life

 

Marthe: Vil du hjem i dag?
Cathrine: Er du helt gal?
Marthe: Vi må bli en natt til.

Så sånn ble den avgjørelsen tatt. Vi blir en natt til! Hihi * GLEDESHYL *. Da jeg så ut viduet i dag tidlig og så sola skinne, orket jeg ikke engang tanken på å sitte på en buss i fem timer. Dermed ringte jeg inn til bussterminalen, oppgraderte billetten til en flexibillett og gjorde om datoen til i morgen. Deretter var det bare å forlenge hotelloppholdet til en natt til. Nå er vi så glade! En dag til med “gilrs just wanna have fun”. Soling i slottsparken, shopping (overføringen min har endelig kommet gjennom), god mat, vin, jentesnakk og latter. MYE latter. Åh, livet <3 Jeg får det virkelig ikke bedre enn dette.

Det er så fascinerende å ta antrekksbilder i Oslo. Noen stopper opp, står to meter ved siden av og bare glor åpenlyst. Andre (spesielt turister) spør om de kan få ta bilde av oss. Kjempemorsomt! Følte meg nesten som en turistattraksjon ved Aker Brygge i går. Hehe, veldig ulikt hjemme.

 

Kjolene våre er fra Mango! De nye skoene mine er fra Bikbok.

34 kommentarer

Siste innlegg