Antrekk – 060713

 

Da var det tid for atter en liten fest! Cathrine og jeg har hatt en fantastisk dag med litt shopping. Jeg har ikke brukt så lite penger på en tre timers shoppingrunde siden jeg var 12, men jeg tror ikke lommeboken min ville hatt godt av noe annet uansett. Jeg tror alt skjer for en grunn, og denne helgen var det nok meningen at jeg skulle miste bankkortet mitt.

Cathrine og jeg hadde akkurat ankommet Karl Johan da vi møtte på en liten gjeng mennesker som spurte om vi ville være med på fest i kveld. Hehe, klart vi ville det! På byen skulle vi uansett, men nå skal vi altså på en Frognerfest med totalt ukjente mennesker først. Det blir interessant!

Cathrine: Ikke ta med kamera i kveld.
Marthe: Hvorfor ikke?
Cathrine: Hvis vi må rømme så er det dumt å måtte tenke på å huske kamera.

 

Min nye Mangokjole har fått kommet på for kvelden.
Kostet 299 på salg. Herlig sommerkjole!

24 kommentarer

Siste innlegg