Girls just wanna have fun!

 
 

Åååå så gøy vi hadde det i går! Herligfred, vi to vet hvordan vi skal kose oss. Jeg våknet opp øm i magemusklene etter all latteren. Jeg ler jo så jeg griner av alt Cathrine gjør og sier. Først dro vi ut på middag, og deretter dro vi på byen. Jeg er sikker på at vi var innom halvparten av alle utestedene Oslo har å by på og vi storkoste oss hvor enn vi gikk. FOR en kveld, og for en dag! Jeg fikk aldri løst bankkort-situasjonen, men vi skal nok klare å kose oss uten shopping også. Hehe, tro det eller ei!

Nå skal vi ut i finværet og nyte lørdagen på best mulig vis! Jeg kommer til å oppdatere dere med noen fine bilder fra dagen vår senere, men superduper mange innlegg per dag blir det nok ikke akkurat denne helgen. Jeg er i helgemodus og vil nyte hvert minutt av denne lille jenteturen.

Hehe, litt bilder fra hotellromsvorset vårt må til!
Ønsker dere en strålende lørdag, gode lesere. <3

32 kommentarer

Siste innlegg