Last Faves

Gjett hvem som ikke kom seg i seng før fire i natt? Ikke sitt foran youtube på kveldstid.. Timene flyr! Syv minutter på fire kom jeg meg inn på soverommet og 04.00 ringte vekkerklokken til Jonas. Heh! Jonas måtte nemlig opp grytidlig for å dra på flyplassen. Han skal på guttetur til Montenegro, og reiser videre til Kosovo om et par dager for å feire en kamerats bryllup der. Endelig er det jeg som har leiligheten helt for meg selv! Hehe, så lenge det varer.. Jeg har nemlig litt andre planer for helgen! Mer om det skal jeg fortelle dere senere, men nå vil jeg først ha en liten antrekks-oppsummering her på bloggen.

 
 
 
 
 
 

Jeg drar av gårde på Vero Moda nå, men jeg har forhåndsskrevet et morsomt innlegg til litt senere.. (Ja jeg gjorde noe fornuftig også i natt). Jeg håper og tror dere kommer til å like det!

Alle kommentarer fra i dag vil bli besvart i kveld!
Har du et favorittantrekk blant mine siste?

35 kommentarer
    1. ÅÅ fine anntrekk! Likte alle veldig godt, men det siste er perfekt i mine øyne, hehe!
      Jeg bare lurer på en ting; hvor i Kosovo er det Jonas skal :)? Jeg er født der, så syns litt sånn er spennenede!

    2. Du er nydelig! Jeg er fra Montenegro, og kom tilbake derfra for bare et par dager siden! Jonas kommer til å stortrives 😉 Du er altfor lekker!

    3. På antrekk nr 5 så du helt nydelig og sommerlig ut! Du stråler!
      Merker godt hvor flink du er med bloggen, du gjør en god jobb 🙂 Jeg vet at du bare skriver en brøkdel av deg selv her inne, men din fantastiske og godhjertede personlighet skinner gjennom <3 Ønsker deg en nydelig torsdag videre

    4. Åhh,du er så flott, Marthe!! Jeg klikker meg inn på bloggen din flere ganger daglig og jeg får så stor inspirasjon av å lese/se alt du deler med dine lesere. Må bare si at jeg digger stilen din. Du er så utrolig flink til å kombinere klær og får alt til å se bra ut 🙂 Disse antrekkene du la ut nå er helt nydelige, spesielt det første og siste antrekket!! I tillegg ser det ut til at du er den kokken på kjøkkenet, oppskriftene du deler ser jo helt magiske ut:) Fortsett slik! DU er en helt rå blogger! <3

    5. Stor fan av bloggen din ! Lurte på om du kunne lage enten eit innlegg eller ein video av alt du har av sminke? Har sett en del sånne videoer på YouTube “my makeup collection-tag”. Har sett at du er veldig glad i leppestifter, så om du ikkje har så alt for mykje anna sminke så hadde det vert spennande å sjå dei forskjellige leppestiftane du har? 🙂 som sagt så er eg stor fan av bloggen din! Elsker virkelig stilen din:) håper du kan oppfylle ønsket mitt 😉 ha en finfin dag vidare !

    6. Digger alle dine antrekk! Jeg leter etter den perfekte shorts som jeg enda ikke har funnet! Likte veldig godt den du hadde på i siste bildet, hvor er den fra?? 🙂

    7. Mine favorittantrekk denne gangen er det antrekket med rosa topp og hvitt skjørt og det siste festival-antrekket med svart topp og shorts 🙂
      Kjempefine antrekk i det siste <3

    8. Et favoritt antrekk i det siste av deg er utrolig vanskelig å finne !! For du har så mange fine klær!! Men viss jeg måtte valg hadde det nok kanskje vært den rosa toppen og skjørtet 😀 men jeg elsker bare skoene fra det øverste antrekket<3

    9. kom meg i seng klokka 4 selv og skulle opp igjen kl 6 for å dra på handelens dag.. trøtt? JAAA 🙂 haha. jonas er så heldig som skal til kosovo, kryr av fine gutter der!! og mange fine antrekk også, fysøren å fint du kler deg 😀 wow, like imponert hver bidige gang

    10. Tone: Den er fra Bikbok, men jeg kjøpte den for noen år siden så jeg er redd de ikke har den inne lengre :/ Den er så fin! Sitter helt perfekt på. 😀

    11. Mathilde: Tusen takk for bloggtips Mathilde! Jeg har for øyeblikket ikke videokamera, men får jeg lånet til meg noe så skal jeg se hva jeg får til vet du 🙂 Ønsker deg en kjempefin helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg