Antrekk – 280613

 

God kveld dere! Huff, nå har jeg sittet med dette innlegget helt siden So you think you can dance begynte for to timer siden. Jeg klarer ikke å dra øynene mine vekk fra den skjermen! Eeelsker det programmet. MEN nå som det endelig er slutt kan festen starte! Hehe. Jonas kommer snart inn døren og om et par timer drar vi sammen inn til byen for å møte Cathrine (som offisielt har flyttet inn hos oss).

Cathrine: Hvor skal du?
Jonas: På trening..
Cathrine: Når kommer du hjem i kveld?
Jonas: Eeeh, er det du som er dama mi eller?

Cathrine: Vi må vaske akvariet i dag..
Marthe og Jonas: ….
Cathrine: Og tømme søpla.

Jeg ler meg ihjel.. Jonas har bare med å være fornøyd! To damer i hus, og en av dem rydder til og med! “En av dem” er ikke meg. Hehe, hadde jeg bare vært så flink!

Dette blir en fantastisk helg. Jeg har det på følelsen.
Jonas og jeg har forresten 3 år og 8 måneder i dag. *Feireguri!!*

39 kommentarer

Siste innlegg