En heldig blogger!

Okei.. Jonas og jeg har fått så mye godt i posten i dag at det er helt latterlig. En hel pose med cupcakemix i ulike varianter, og en diger eske med deilig te og energidrikker! Herlighet, så fornøyd jeg er nå. Det er ikke så ofte jeg takker ja til sponsorgaver, men mat.. Det klarer jeg ikke å takke nei til. Gratis mat, snaks og smakfulle drikker kan dere sende meg anytime. Hehe! Aaalt går i grisen..

Jonas og jeg skulle egentlig vært på pressemiddag i London i dag, men turen ble avlyst og dermed ble det en hjemmedag i stedet. Da kunne jeg ikke annet enn å kaste meg over cupcakemixen og teste ut vaniljecupcakes med www.passionforbaking.com sin fluffy frosting. Mmm så godt!

 

Flere som har smakt disse deilige miksene?

 

Det er ekstra godt å være blogger på dager som denne.. <3

31 kommentarer
    1. Åh, Marthe! Du er så nydelig, utrolig fin blomsterpynt i håret 😀 Har ikke vært så flink i det siste med kommenteringen, men sitter klistra opp i skjermen for hvert innlegg som kommer 😀 Flinke deg, er ikke mange dager du har fri!
      Heldiggriser altså! Cupcakene Manuela lager er bare helt nydelige, har prøvd mange oppskrifter fra henne. Forelsket meg i banan og oreo cupcake med angel feather frosting, SÅ godt! Banan, sjokoladebiter, oreobiter, vaniljesaus og den toppen, helt fantastisk 😀 Den er skikkelig saftig, også. Hvis du vil prøve den heter den “Oreo Chocolate & banana Cupcakes.
      Må bare skryte litt for de andre innleggene også, i samme slengen, hihi. Likte veldig godt at du og Jonas skal lage enda ett innlegg med spørsmål og svar, det er så koselig! Og DIY-toppen var bare helt rå! Så virkelig ikke ut som om det har vært en strømpebukse. Det har vært utrolig spennende å se bilder og tekst fra reisen til Chiang Mai! Har så utrolig lyst til å reise på ferie, har nesten ikke noe fri i hele sommer, så hadde vært godt å komme seg litt vekk. Kanskje jeg tar meg en tur til Oslo, som jeg utrolig nok aldri har vært? haha!

    2. kittycamyy: Jeg fikk to mail for en stund tilbake hvor jeg ble spurt om jeg ønsket å smake på litt energidrikker og disse cupcake miksene. Det ville jeg selvfølgelig så jeg ga dem adressen vår 🙂

    3. Så deilig! 🙂 Minner deg på at du bør merke innlegget med reklame! Vet at det er mennesker som henger over dere bloggere å venter på å ta dere på at dere ikke merker innleggene med reklame!

    4. Milla: Heisann Milla 🙂 Innlegg som er betalt skal merkes som reklame, men her har jeg bare mottatt noen sponsede produkter som jeg selv kunne velge om jeg ville vise frem. Da må jeg i tilfelle bare passe på å opplyse om at varene jeg viser er sponset. Det har jeg jo 🙂 -Og hvis en blogger linker til klær/produkter med en link som hun kan tjene penger gjennom, så må bloggeren også opplyse om at det er en affiliateslenke. Så nå vet du det også 😀 Flink du er som minner oss på å følge reglene 🙂

    5. Frida Bringslimark: Åå Frida! <3 Hvor fantastisk er ikke du. Tusen tusen takk for en veldig oppmuntrende kommentar. Her var det mange gode ord 😀 Setter SÅ stor pris på tilbakemeldingene dine Frida. -Og gjett om jeg skal prøve denne banan og oreo cupcake oppskriften i nærmeste fremtid. Hørtes bare fantastisk ut!

      Herlighet har du aldri vært i Oslo? Da må du se å ta deg en tur. En liten helg må du vel få fri? Jeg skal selv en weekend til Oslo på jentetur neste helg hvis jeg får ordnet meg fri. 🙂 Da blir det Zarashopping for alle penga! Hehe. <3

    6. ssfg Siri og Fredrikke: Man må skatte for absolutt alt og da blir det for dyrt å takke ja til alt. <3 Derfor prøver jeg å bare plukke ut de tingene jeg virkelig har lyst på eller trenger. 🙂 Men de litt dyrere plaggene lønner det seg selvsagt å takke ja til 😀

    7. Hahah, marthe du er så søt! “Alt går i grisen” men samtidig så er du så sinnsykt nydelig og har verdens fineste kropp. Lucky you, og kjempeheldig som fikk så mye fint i posten. kan ikke si nei takk til mat.. det kan da ingen gjøre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg