Rocka turgåere

 

Haha, vet dere hva? I går skiftet jeg faktisk antrekk bare for å kle meg likt som hunden. Jeg kledde Jason opp i et rocka naglehalsbånd og meg selv i helsort med et naglebelte rundt magen. Hehe, litt søte er vi jo? Deretter dro vi på tur til en brygge alle tre, hvor Jason fikk svømt av seg litt energi. Forfriskende å se på, men jeg kunne aldri tenkt meg å vasse ut i den kalde sjøen selv. Fysj, det er jo ikke finvær engang!

Nå skal jeg straks av gårde på jobb. Vero Moda kaller før vi skal ut på byen i kveld. Ønsker dere lesere en kjempefin fredag, så skrives vi igjen så fort jeg er hjemme fra jobb igjen!

 

Var vi ikke fine? Aldri sett maken til rocka turgåere! 

20 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Søte dere var! Har bare et lite tips angående linkingen på facebook 🙂
      Istedet for å linke med “#comment” til slutt, burde du fjerne denne. Uten den til slutt vil man heller havne på toppen av siden, istedet for bunnen (kommentarfeltet). Håper du forstår! Du er den eneste bloggen jeg faktisk kommenterer.
      Keep going!

    2. Var meg som spurte tidligere om hva som er greit og ikke greit i et forhold.
      Vi er ikke sammen, kjenner knapt fyren men han er veeldig pågående og vet hva han vil. Sånn sett er han superherlig på mange måter og kunne vært en fyr jeg kunne prøvd å ha noe med. Men først og fremst så er han overdrevent sjalu, og dette er noe han ikke prøver å ignorere en gang – så mye av det ikke burde være lov.
      Han vil helst at jeg ikke skal snakke om andre gutter en gang, så lenge han er der. Noe som er patetisk, alle mine venner er gutter omtrent. Dessuten går han superfort frem, og jeg vet egentlig ikke. Føles veldig ekkelt, aner ikke hvordan jeg skal forkalre egentlig.
      Å selvom jeg gjerne ville prøvd, så har jeg de siste dagene gått med en klump i magen at det faktisk ikke er galt. Vi er ekstremt like, men lurer på om det bare er best som venner. Å hvordan fortelle sånn, hvordan vite at slikt er riktig? arh

    3. Det er sååå hyggelig å se du stiger oppover på topplisten:) Liker bloggen din så godt, så skulle gjerne sett den øverst, istede for mange av de reklame-bloggene. Du er super! Ha en god helg:) Kos deg på byen!

    4. Åh, digger stilen din!Får en søt hund! Hva er rasen?
      Ha en flott helg, verdens beste blogger!
      Klem Martine, fan number 1! hihi

    5. Så herlig du er, Marthe! Måtte egentlig le litt, da jeg leste at du hadde skiftet klær for å være lik hunden.. GENIALT!! Du må være den personen jeg ser mest opp til – du er både pen OG jordnær 🙂

    6. så gøy at favorittbloggeren min stiger høyere opppå topplisten! 8.plass er dødsbra, men du fortjener 1.:)
      tror det må være spørsmålsrunden du nettop satt i gang, du burde gjøre det oftere! det er jo så gøy, spesiellt de med jonas, denne gangen ser man jo resultater også nå som du er på 8.<3 sier bare: fortsett med de spørsmålsrundene, elseker å lese de!heheh

    7. haha, åh så skjønt. at både du og tyson var rocka er jo dritfet, og jeg tipper han likte det 😀 fine turgåere også men du skulle fått noe rocka tøy på jonas også så hadde det vært en fin rocka trekløver! kos deg masse på jobb idag, er så typisk at du er på jobb idag og ikke igår når jeg var der.. :/

    8. Herlighet, tenk å se slik ut når man er ute å går på tur! Jeg beundrer deg så mye, Marthe! Du virker som en utrolig hyggelig og herlig person, og ikke minst så har du et helt fantastisk utseende! Du skriver også veldig bra! Jeg digger bloggen din! 😀

    9. Hahaha! Sent på kvelden er det ekstra morsomt å lese bloggen din. Leste at du hadde tatt på Jonas naglehalsbånd for å gå på tur. Det hadde nok vært ekstra morsomt om du faktisk hadde gjort det for å matche antrekket!:p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg