Antrekk – 260613

Så utrolig gøy å se at  mange likte dagens DIY. Jeg hører rykter om at flere allerede har testet ut prosjektet selv? Det er ingenting som gleder meg mer enn å høre at dere har fått til en av oppskriftene mine eller testet et prosjekt med vellykket resultat. Det gir meg bare en herlig følelse!

Jonas og jeg har nettopp vært på lang tur med vofsen og skal nå på kino i regnværet. Jeg skal se After Earth for andre gang etter Jonas sitt ønske. (Han spanderer) Hihi! -Men aller først kommer dagens antrekk, som ble svært så festivalinspirert. Jeg har ikke tenkt meg på en eneste festival i år, men jeg tenkte jeg kunne prøve å inspirere noen av dere andre som skal? Noen skal vel på festival i sommer?

 
Selvlaget strømpebuksetopp, Shorts fra Bikbok, Boots fra Zara, Kors smykke fra Thailand

Her har dere meg på fest: GLAD. Hendene i været.. Noen fingre bøyd. Hehe, ikke spør!

 

Marthe: Hva betyr egentlig dette tegnet?
Jonas: Jeg vet ikke.. Tror det har noe med rock å gjøre..
Marthe: Jeg håper ikke det betyr noe dumt.

68 kommentarer
    1. Det var Ronnie James Dio som “oppfant” tegnet på slutten av 80-tallet. Det har mer med Heavy Metal og gjøre enn rock. Lurer på om det var under sangen Holy Diver på en konsert han skapte historie med det tegnet 🙂 Nice outfit btw!

    2. Hei. Du har egentlig vært min favoritt- blogger så lenge jeg kan huske, men de siste mnd har jeg fått mer og mer avsmak på bloggen. Du er dyktig som finner på alt dette DIY – og oppskrift greiene, men bloggen din består kun av nettopp det; Outfit, DIY, Mat eller stavanger. En blogg er mye mer inspirerende når den er ekte og du skriver fra hjertet! Noe jeg desverre synes du aldri gjør. Mer personlige innlegg er tingen i svingen.
      Når jeg var på ferie ble jeg kjent med en som hadde gått i klasse på UIA med deg, og hun sa at du aldri gikk i de klærne du viste på bloggen? At du byttet klær osv. Det er ikke opp til meg å vurdere hva du vil gå i, men den personen du fremstiller deg som på bloggen, med antrikk osv må jo og henge sammen med den personen du er in real life? 🙂

    3. Å fantastisk festival antrekk<3 nydelige deg kunne jo gått inn som modell! Hihi!
      Men har du instagram? Eller er det bare en slags "fan"?
      Nydelig topp! Jeg smilte fra øre til øre når jeg så hvor lett det var hehe=)
      Klem julie

    4. Jeg er enig i hun som kommenterte lenger oppe, det er bare antrekk og innlegg om å “lage ting”… Nesten aldri bilder fra turer, kvelder, byturer, fester eller noe sånnt…. var yndlingsbloggen min også før, men ikke nå lengre…

    5. sykt kult antrekk!
      Jnta: Marthe bestemmer vel selv om hun vil legge ut hele privatlivet sitt? Jeg liker godt antrekk, mat og DIY innleggene hvertfall, noe jeg tror samtlige av leserne hennes gjør også? eller så ville de vel ikke lest bloggen?
      Stå på Marthe, og måtte kreativiteten din aldri forsvinne! (hehehe)
      Ha en fin kveld!
      <3

    6. Lurer på en ting…tihi, har du silikon? Eller er det dine helt naturlige bryster? Isåfall er du sykt heldig!!

    7. Hei fine deg!
      Jeg lurer egentlig på et veldig… mest sannsynelig sært spørsmål. Hvor mye skal man “tåle” i et forhold? Av at han er sjalusi, av hva han skal bestemme, og typ sånne ting. Vet det kanskje er et rart og uforståelig spørsmål, men hvor langt kan ting faktisk gå før det ikke er greit mer?

    8. Hehe… På det siste bildet til høyre lager du lama tegnet 😀 søk på lama song på YouTube,så ser du:P
      Suuuperfint antrekk btw!! ^^

    9. Du ligner sinnsyyyyyykt på hun som spiller Mary i filmen “from prada to nada”. Altså Alexa Vega når hun spiller i filmen. Dere ser jo prikk like ut! Eller tvillinger. Ihvertfall søstre! Tenkte liksom “Hæ, er Marthe Borge filmstjerne?” haha. Du ligner ikke sååå mye på henne på bilder, men i filmen gjør du det.

    10. Jeg har hørt at det er djevel-tegnet, da de to fingrene som peker opp, skal forestille djevelhorna! Hehe.

    11. Jeg lurer på en ting jeg hååper du kan svare på: hvordan var det å studere på UIA? Lett å få nye venner? Begynner der til høsten og er veldig spent… Og hvordan gikk det med dine studier? Fornøyd og med hva i så fall?

    12. woow, kroppen din!!!! Jeg vurderer faktisk å sulte for å få flat mage. Jeg kunne gått fått anoreksia eller spiseforstyrrelse for å få din fine kropp, det sier jeg deg <3

    13. gjør du tegnet andre veien, sånn at fingrene peker nedover, betyr det iallefall noe sånt som “hyll helvete og satan”

    14. Jnta: Jeg synes nå Marthe legger ut mye av privatlivet sitt jeg. Du kan jo bare lese om ferieinnleggene hennes som hun nylig har lagt ut, hvordan hun har svart på spørsmålene om familien sin der nede osv. Om du ikke liker hvordan hun blogger så trenger du ikke lese den heller.
      Jeg synes hvertfall den er kjempe bra!

    15. Heei:) Ville bare legge igjen en liten kommetar på bloggen din. Jeg har lest bloggen din en god stund, og må si at jeg digger den!! ALLE bildene er så gjenomførte og fine. Outfit bildene er rett og slett bare utrolig kule. Du er utentvil den beste bloggeren. Håper du forsetter på denne måte:) Har aldri lagt igjen en kommentar før, men tenkte det var å tide:) Elsker bloggen din Marthe!!

    16. Fint! Jeg skal på skjærgårds festivalen, den er jo ganske nærme Kristiansand der du bor sant? Hahah, hadde vert så gøy å møte favorittbloggeren! Digger deg <33

    17. Tegnet betyr “elsker deg” på tegnspråk, ble kanskje et tegn i forhold til musikken, for at fansene skulle uttrykke kjærligheten til bandene 🙂

    18. Thea ?: Tusen takk Thea! Det aner jeg faktisk ikke. Hehe, men med det navnet så hørtes det ihvertfall ut som en festival som kunne være i nærheten. 😀 Kanskje vi sees?

    19. Cecilie U Virik: Heisann Cecilie! Bedre sent enn aldri 😀 Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Setter uendelig stor pris på slike kommentarer, så takk skal du ha! <3 Jeg skal selvfølgelig fortsette å gjøre så godt jeg kan på bloggfronten. Man kan ikke annet enn å stortrives som blogger med slik respons 😀

    20. Anonym: <3 Det vil jeg i hvert fall fraråde deg på det sterkeste. Hehe. Man klarer ikke å sulte seg i det uendelige og når du først begynner å spise igjen så vil kroppen lagre all mat som kommer inn, og vips så har du lagt på deg mer enn du hadde fra begynnelsen av. Mye bedre å trene jevnt og spise normalt. Det gjør jeg og det fungerer kjempefint! 🙂

    21. Sara: Shortsen er dessverre to år gammel. Det er nok derfor dere ikke finner den verken i butikken eller på nett. Men kanskje de får inn noe lignende? Jeg har den også i sort og de er jo helt geniale! <3

    22. MARIANNE: Heisann! Jeg tror studentmiljøet på UIA skal være veldig bra! Det kommer jo ann på hvilken klasse du ender opp i og med hvilke mennesker. Noen er alltid mindre villige til å bli kjent enn andre. Klassen jeg kom opp i var i hvert fall svært villige til å bli kjent med sine nye medelever. Jeg sluttet likevel etter bare noen måneder da jeg ikke likte selve studie. Det ble for mye økonomi, organisasjon og ledelse. Det var ikke helt det jeg hadde meldt meg på. <3 Mitt favorittfag var "turisme" og dette foregikk på engelsk så det ødela alt for min del. Hehe. Men alle jeg kjenner som går på UIA stortrives med både lærere, fag og medelever. 🙂

    23. Silje: Heisann Silje! Hvis du har et eksempel så kan jeg godt svare hva jeg mener om den situasjonen og hva jeg synes er greit og ikke greit, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne på dette spørsmålet. Hehe! Sjalusi er jo ofte noe man ikke helt klarer å styre, men det blir fryktelig synd om det skal ødelegge hele forholdet. Det er lov å være litt sjalu, men det er ikke lov å bestemme hva den andre personen skal få lov og ikke lov til å gjøre mener nå jeg. Man bruker sunn fornuft og vet hva som er greit og ikke greit å gjøre i et forhold. 🙂 Jeg trenger ikke Jonas til å fortelle meg hva som er lov og ikke lov for eksempel. Det vet jeg selv! <3

    24. Julie: Heisann Julie! Tusen takk for en kjempefin kommentar. Jeg har ikke instagram, men jeg har sett at det er noen falske “profiler” av meg der ute. Det er bare tull alt sammen. Jeg har nemlig ikke fancy nok mobil for den slags. Hehehe! <3

    25. det er miin wiz khalifa sitt tegn også 🙂 tgod, hihi<3 men dødsfint antrekk også den fineste toppen. åh, må nesten prøve ut diy prosjektet jeg og, blir så sjalu på den fine toppen. et spørsmål jeg lurer fælt på er hvorfor ikke du blir noe designer eller starter butikk? du hadde blitt millionær av det og jeg hadde kjøpt hvert eneste plagg for de ser jo millionverdt ut 😀

    26. Hun som nevnte Ronny James Dio og det tegnet har helt rett. Alle burde se “A headbangers Journey” der blir tegnet forklart av Dio selv, + mange andre artister.

    27. Det var synd, den e bare helt nydelig! 😀
      Takk for svar, syns det e fantastisk at du faktisk orke å ta deg tida til å svare alle som kommentere. Stjerne i boka! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg