En søndag i et bildedryss

 

Seee hvem jeg har vært på besøk hos i dag! Nydelige Benson. Jeg startet dagen med å dra i stallen sammen med Andrea, og nå har jeg fått middagsbesøk av Cathrine. For en herlig dag det har vært. Vi har handlet middag, dessert og godteri for mange hundre kroner så nå skal sankthans feires på skikkelig vis! 

Jonas har også endelig kommet hjem fra sin siste 12 timers vakt og skal være med oss på filmkveld. Føles skjønt å ha fotografen min tilbake. Jeg har følt meg helt hjelpesløs uten han i helgen! Jeg forstår ikke hvordan toppbloggere uten kjæreste klarer seg. Hehe, et kamerastativ har kanskje tålmodigheten på plass, men jeg trenger min Jonas til den slags..

 

Her har dere noen herlige bilder fra min dag!
Nå er det godterispising og film som står for tur.

20 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Elsker bloggen din marthe, du er fantastisk! Forsett slik, blir bare lei meg de dagene du tar bloggfri! Du kan lyse opp hvem som helst sin hverdag med de fantastiske bildene dine 😀

    2. Du er verdens beste blogger Marte. Virkelig.
      Selve bloggingen din:
      Andre bloggere sier ” Jaa, skal prøve og få inn et innlegg hver dag”. Men du! Blogger gjerne flere ganger hver dag! Du har moutfits, andbefalinger, og tips og alt vi lesere vil lese om på en blogg. Jeg virkelig bare elsker når du lager et inlegg med postitive og negativet trekk på et hotell du har vært, hva man kan gjøre der, hva du gjorde osv. Og Marthe tipser kategorien er en av ydlings kategoriene mine. Jeg finner så utrolig mye inspirasjon i bloggen din Marthe, og mange av rettene du har anbefalt har jeg prøvd, og elsket dem, alle hår tipsene har jeg tatt til meg ( og er storfornøyd) og stilen din er så utrolig fin! Du kler absolutt alt!
      Aldri slutt å blogge, blogg til du dør, ahah, fordi du er .. VERDENS BESTE BLOGGER!
      Mange klemmer Martine! <3

    3. Bloggen din er så flott, variert og positiv! Leser den hver dag, og skal nok fortsette med det:) Forresten, hvilken rase er Benson?

    4. Hei skulle bare si at du må gå inn på girl:it.no og vilke bloger leser du som er helt øverst der er du 🙂 elsker bloggen din <3

    5. Jeg rir på der du har hesten din og jeg skulle ønske jeg kunne ri Benson bare en gang han er utrolig nydelig og en vakker hest å ri har jeg hørt.
      Love you Marte du er den beste bloggeren jeg vet om og skulle ønske min blogg ble så god som din en dag!
      Stå på videre og uttrykk deg selv! (som du gjør)

    6. når jeg så den hesten så minte det meg om den ganga du sa du skulle besøke en gammel kjæreste eller noe også var det en hest istedenfor, haha 😀 dødsskjønn hest forresten, skikkelig prinsessehest fordi den er hvit! håper du hadde en helt fantastisk st.hans og koste deg masse 🙂

    7. Så utrolig koselig det så ut. så jo ut om du hadde en suuper bra søndag ja! så fin hesten var også, litt sånn prinsessehest jo! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg