Premieutdeling og kjærestekveld

God kveld alle sammen! Jeg har ikke vært den beste bloggeren i dag, men jeg kommer sterkt tilbake igjen i morgen. Håper alt står bra til med dere gode lesere. Jonas jobber tolv timers vakter om dagen og da setter vi ekstra stor pris på de få timene vi får sammen. Denne kvelden er det derfor tid for litt romantikk! Jeg tok med meg filmen “Beautiful Creatures” fra Thailand og nå snurrer den på tven hvert øyeblikk. *Store forventninger*. Jeg skrev jo en slags anmeldelse av den for en stund tilbake og giret meg selv opp til å løpe rett på nærmeste “Dvdstore”. På et eller annet vis har jeg likevel klart å vente med å se den helt til nå. Jeg tror bare jeg har hatt følelsen av at Jonas og jeg burde se den sammen.

Dere husker kanskje også at jeg har lovet hele 9 heldige lesere både hver deres film og Beautiful Creatures roman? Hihi, nå er vinnerne trukket! De heldige ble Maiken Tonder, Emma Grøset, Gina Langnes, Nora Prestvik, Idun Dyrland, Maren Engelsgjerd, Marie Dale, Stine Hukset, og Solveig Vik. Jeg vil sende dere alle sammen en mail i løpet av kvelden. Til dere som ikke vant denne gang.. Det vil komme flere, spennende konkurranser i fremtiden! Kanskje er du den heldige neste gang?



Nå krysser jeg fingre og tær for at både Jonas og jeg liker filmen!
Ønsker dere en videre flott fredagskveld. Vi skrives igjen i morgen.

22 kommentarer
    1. Hvor er genseren fra? Den var utrolig fin 😀 kan dere ha slik spørsmålsrunde igjen der vi spør begge om spørsmål eller bare en vanlig spørsmålsrunde? 🙂

    2. Ikke del slikt på bloggen, kan ikke du holde forholdet deres vekke fra bloggen. og hvis du skal ha han med så ta på deg truse, i hvertfall på bildene.

    3. Så koselig!
      “Fast leser”, eh? Har du et problem med at hun gir kjæresten en nuss? Hahah, og hun har sikkert på seg truse eller shorts under genseren 😉

    4. Hva slags sutrekommentar skulle dette være egentlig, “fast leser”? Jøje meg sjøl. Marthe må del vel få lov til å dele hun vil på sin egen blogg da. Og er det virkelig så ille å se ei jente i bare genser og bare ben – jaja, da får du styre unna bloggen istedetfor å sitte her å surmule. Makan altså! Blir irritert jeg!

    5. fast leser: Jeg foreslår at du finner en annen blogg å lese 🙂 Er du redd for hud så er kanskje ikke internett noe for deg i det hele tatt? Noe å tenke på ihvertfall! God helg 🙂

    6. Terese Hagen: Å tusen takk! Den kjøpte jeg på H&M nå nylig. Kjempegod! Ordentlig kosegenser. <3 En ny spørsmålsrunde med "Jonas og Marthe" er notert ned! 😀

    7. åå, så koselig med kjærestekveld. du og jonas er så søte og matcher hverandre så bra 🙂 dødsfin genser du hadde også, likte den utrolig godt. gratulerer så masse til vinnerene, tenker meg de er kjempefornøyde nå. alltid gøy å vinne konkuranser 😀

    8. Jeg har akkurat blitt ferdig med boken -før jeg sovner, etter anbefaling fra deg! Den var jo bare helt utrolig bra!!! Kjempe god! Jeg synes det er så bra at du noen ganger har bokanmeldelser her på bloggen da jeg alltid elsker de bøkene du anbefaler;) Det jeg lurer på er om du kan ha bokanmeldelser litt oftere? Jeg trenger litt tips til gode og spennende bøker:) Ha en fortsatt fin kveld og helg!

    9. åå så gøy! Gleder meg til å lese boken i sommer, og til å se filmen! Du er kjempe flink til å blogge, stå på!

    10. så søte dere er! dere kledde å ha en hund i sofaen med dere 😀 håper dere hadde en fantstisk kveld sammen <3

    11. Ååh, boken er kjempe bra! Men filmen syntes jeg var direkte dårlig! Satt igjen ganske skuffet etter å ha sett den..
      Dere er forresten veldig pene sammen! :DD

    12. Hei! Er fast leser av bloggen din. Elsker bloggen din, den gir meg mye inspirasjon!! Kunne du ikke ha laget et innlegg av hvordan det ser ut hjem til dere? Skapene dine, skoene dine osv:-D Forresten, går du på Betakaroten (en eller to om dagen)? Det er sååå fint å være så brun som du er. Noen tips?

    13. Hei Marthe!
      Jeg sendte deg en mail angående denne konkurransen for noen dager siden, for jeg så mitt eget navn stå som en av vinnerne. Men jeg har ikke fått noe mail om det eller noe svar fra deg, så jeg lurte fortsatt på om det var meg, eller om det er noen andre som har svart deg? 🙂
      Hilsen Maren!

    14. Hei 🙂
      Det samme skjedde med meg som med Maren, jeg har ikke fått noen Mail selvom jeg står som en av vinnerne…
      Hilsen idun

    15. Hei! Det samme som skjedde med Maren skjedde med meg, jeg har ikke fått noen Mail eller svar fra deg.. Så jeg lurer på om jeg faktisk vant eller ikke..? :))
      Hilsen idun dyrland 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg