Antrekk – 200613

Åh, for en hektisk morgen! Da det aldri ble tid til noe DIY innlegg i går, hadde jeg lyst til å finne på noe lurt i dag i stedet. Prosjektet var planlagt, plagget jeg skulle “pimpe” lå klart, og alt som manglet var et spesielt middel.. Jonas og jeg kjørte Kristiansand rundt og ikke en eneste butikk hadde det jeg behøvde. Ble så lei meg! Dermed gikk prosjektet i toalettet for å si det på en pen måte. 

Jaja! Jeg skal alltids klare å finne på noe annet lurt til en av de nærmeste dagene. I dag får dere nøye dere med litt annet morro. Vi kan jo starte med dagens antrekk?

 

 
Skjørt, veske og topp fra H&M, Sko kjøpt i Thailand, Bh/topp fra Gina Tricot

Ellers har jeg hentet et nytt Jeffrey Campbell par i dag!
*HURRA!* Gleder meg til å vise dere.

34 kommentarer

Siste innlegg