Summersale – Lavprisede favoritter


Okei. Denne morgenen har jeg gått berserk. Det er så forbaska mye jeg har lyst på om dagen! Det hjelper ikke akkurat at Nelly har salg på flere hundre elskbare varer. Over ser dere de varene som ble klikket hjem til Bordalen 59 i dag. To par sko, to topper, en nydelig kjole og en helt RÅ bukse. Denne discobuksa har jeg siklet etter i noe som kjennes som et århundre nå.. ENDELIG er den min!

Under får dere litt flere salgfavoritter. Jeg kommer til å lage flere innlegg fremover med billige sommer og festkjoler. Det er SOMMERSALG og det må vi jenter se å utnytte! Av tidligere erfaring så forsvinner de mest populære salgsvarene på et blunk, så her gjelder det å være kjapp.


 



Klikk på bildene for å komme til varen!
Se mer av sommersalget HER
(affiliateslenker)

8 kommentarer

Siste innlegg