Jonas overrasket med ny bil!

 

Seee hvem som har kommet på besøk! Jonis kom frem halv to i natt og da var det bare å stupe i seng. Stakkaren hadde først vært på jobb, og deretter på kamp før han kastet seg i bilen for å kjøre hele veien til Stavanger på nattestid. Hva gjør man vel ikke for den store kjærligheten?

Over til overraskelsen! Det var mange som trodde at Jonas kom med en valp til meg. Hehehe, der tok dere feil. Han har kjøpt noe tyve ganger større! Åjada. Jonas har kjøpt en BIL! Det var bare så vidt den forrige bilen rullet, så mens jeg var bortreist bestemte han seg for å kjøpe en ny en og overraske meg fullstendig. Jeg som hadde forberedt meg på å måtte ta buss i hele sommer! *GLEDESHYL*

Hihi, LITT glad og fornøyd. Jeg er jo hjelpesløs uten bil!
Nå må jeg bare lære meg å kjøre automatgir..

41 kommentarer

Siste innlegg