God start på den nye uken!

God ettermiddag alle sammen! Jeg har kost meg ute i finværet med ei venninne i dag jeg. Vi dro til byen og handlet, og for et herlig vær. Åh, elsker det! Jeg skal ut og legge meg på verandaen med en ny bok med en gang dette innlegget er publisert. Kan ikke kaste bort et minutt av denne deilige varmen. Jammen fikk jeg hilst på mange av dere gode lesere også i dag. Det er så hyggelig når dere kommer bort og hilser på! Jeg får ikke sagt det nok. Hehe. Kom, kom! Ingenting å være redd for. Jeg blir sjeleglad!

Stakkars lille gladmonsen hadde 5. barnesykdom for noen uker tilbake. Nå satte det bare igjen litt utslett i kinnene. -Men ingen surmuling av den grunn. Aldri sett gladere unge. Smiler og ler konstant.

Jeg har ihvertfall fått en nydelig start på den nye uken!
Håper dere har fått det samme.

27 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om alt du kjøpte i Thailand? Vil gjerne se de fine tingene du kjøpte litt bedre!

    2. så koselig at du har hilst på så mange lesere, er alltid stas det 🙂 og for en liten og skjønn jente du holdt på, åå – nesten så du og jonas må få dere en snart!! dødsdeilig med denne varmen, har sotte på verandaen i hele dag og bare nytt det. deiligere kan det ikke bli, men dumt at det skal bli regn og sol om hverandre hele neste uke og denne uka..

    3. Så søt!:-)
      Du er verdens beste blogger Marthe. DU leser kommenarene dine, og kommenterer ALLDTID tilbake. Tror jeg aldri har opplevd at du ikke har kommentert tilbake. Du er den eneste på topplisten som kommenterer, og det er VELDIG bra, fortsett med det! <3 Og du tar utrolig bra bilder! Vis du liksom har kjøpt det et par flotte sko par, tar du ikke bare bilde av dem i skoesken, du tar de på, går ut setter de lekkert opp, osv..
      DU ER VERDENS BESTE BLOGGER!

    4. Det var en fantastisk søt liten jente! <3 Det er du også Marthe :* VERDENS PENESTE BLOGGER! Digger deg!

    5. skulle ønske jeg også fikk utnytte finværet litt mer.. var på jobb til kl 15, og når jeg kom hjem sovnet jeg og våknet ikke før kl 21 !! gjett hvem som ikke får sove i natt :p

    6. anette: Huffda. Jeg krysser fingrene for regn på alle mine jobbdager når jeg kommer hjem. 😀 Hehe. Det er så kjedelig å stå innendørs nå solen skinner. <3

    7. Anonym: Nei, for en fantastisk tilbakemelding. Tusen tusen takk for gode ord. Klart jeg må svare på kommentarene jeg får. Jeg setter stor stor pris på dem, og da er det den eneste måten jeg føler jeg får vist det ordentlig på! 🙂 Takk for en oppmuntring 😀 Stor klem fra meg

    8. helene: Ja det er alltid hyggelig. Nå var det jo en stund siden jeg hadde hilst på lesere også! Jeg har jo vært bortreist i tre uker. <3 Hehe, Jonas og jeg skal nok ikke ha noe barn enda nei 😀 Det blir hund i første omgang! Arh, det dumme ustabile været.. Kan vi ikke bare få sol hele sommeren? Er det for mye å be om? 😮

    9. Nora Dyrhaug: Hehe, det blir et fryktelig langt innlegg. Jeg blir nok nødt til å vise litt av gangen. Noe for seg selv og noe i de fremtidige antrekkene 😀

    10. Elsker virkelig bloggen din. Turen din i Thailand så helt utrolig bra ut, hvordan går det ann å ta så fine bilder?
      Det er ikke ofte bloggere er så positive, men det er virkelig du! stå på 🙂

    11. jeg tror du kommer til å bli den beste moren når den tid kommer. du virker såå omsorgsfull og stappet med energi og glede så barnet ditt kommer til å få en fin oppvekst. og jonas som virker så søt med barn da:) good sommer!

    12. Heija 😀 det såg utrolig koselig ut!
      Jeg bare lurte på hvor lenge du blir i Stavanger? Reiser til Stavanger om noen dager, og det hadde vært så utrolig fint om jeg hadde møtt på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg