Antrekk – 160613

God søndag kjære lesere! Jeg har dratt på besøk til farmor og farfar i dette aldeles nydelige været. Om et par timer skal bordet ute i steinhagen dekkes med skalldyr, men først tenker jeg å legge meg ut på marka og lese ut boken “Før jeg sovner”. Jeg leser en psykologisk thriller for første gang i mitt liv, og er blitt veldig positivt overrasket. Jeg liker den ikke bare godt, men virkelig godt!

Kanskje kommer det endelig en bokanmeldelse her på bloggen? Er det ikke på tide? Dere er vel på utkikk etter litt nytt og spennende lesestoff nå som endelig fagbøkene kan legges på hylla?

 

I dag er hele antrekket fra Thailand! Ihvertfall skjørt, sko og den søte, lille toppen. Jakken er vel og merke den samme gamle fra www.nastygal.com. Den er så slitt innvendig at den burde vært kastet for lenge siden, men jeg klarer det ikke. Den er jo fremdeles fin på utsiden og det er vel det som teller!

 

Farmor: Oi for noen flotte sko! Det var akkurat slike barbiedukkene dine gikk med!
*Takker og ler meg ihjel*
Farmor: Ja, det er vel det ungdommen liker i dag.

31 kommentarer

Siste innlegg