New in – Klar for bryllup!

 

Se så fin! Nå er jeg klar for bryllup jeg! Hehe, jeg fant den på et kjøpesenter i Chiang Mai, og betalte 240 kroner for den. Jeg prøvde den ene kjolen etter den andre og brukte sikkert 40 minutter på å bestemme meg for hvilken av de nydelige kjolene som skulle få bli med hjem. Tror dere jeg klarte å bestemme meg til slutt? Nei. En annen knalloransje selskapskjole fikk også bli med hjem, men den måtte ligge igjen i Thailand pga overvekt. Pappa får ta den med hjem til meg neste gang han kommer til Norge.

Skal dere til Thailand så er kjoler som dette et must å sikre seg. Hjemme koster det en halv formue å kjøpe selskapskjole, mens her får man dem til en fjerdel av prisen. Jeg tror jammen jeg skal begynne å samle på slike jeg! Det er ikke så ofte man bruker dem, men hva gjør det når de er så flotte bare å se på?

 

Var den ikke fin? Åh, jeg gleder meg sånn til å vise den dere den andre.
Svarene på spørsmålsrunden kommer forresten i morgen!

21 kommentarer

Siste innlegg