Latest faves of june

God morgen! Gjett hvem som sovnet klokken ni i går kveld? Jeg ble plutselig stuptrøtt og sovnet på sofaen alt for tidlig. Da jeg våknet igjen rundt elleve, var det bare å gå i svima opp til rommet hvor jeg sluknet på et tiendelssekund. Klokken seks om morgenen var jeg lys våken igjen. Hehe, det er ikke  lett å snu døgnet tilbake til norsk tid, men jeg fikk i det minste unnagjort litt hyggelig bloggarbeid!

Ellers hører jeg rykter om at dere savner Jonas her på bloggen! Til dere har jeg en liten gladnyhet. Mandag kveld kommer godgutten kjørende fra Kristiansand med en overraskelse, og for å være med på feiringen av bestemors 67 årsdag. Hurra! 3 uker ble visst litt for lenge for samboerparet.



 


 

Legg gjerne igjen en kommentar med ditt favorittantrekk!

29 kommentarer

Siste innlegg