Tilbake på norsk jord!

Jeg har nå trygt landet på norsk jord igjen, og reisen gikk kjempefint! Jeg fant ikke ut hvordan tvskjermen fungerte før det var tre timer igjen av flyturen, men jeg sov som en stein, og koste meg i mitt eget selskap. Haha! Elsker å reise alene jeg! Eller jeg reiser jo aldri alene. Jeg har jo dere med meg!

Jeg må bare få kommentere gårsdagens siste innlegg. Jeg satte på flyplassen i Bangkok og lo meg ihjel av dere som fikk hjertestans og tårer i øynene. Hehe, dere er jammen herlige også. Det er ikke mange som er så heldige som meg. Er det bare norges snilleste og mest positive mennesker som leser denne bloggen? Det virker ihvertfall slik. FOR en gjeng! Jeg er evig takknemlig og skal selvfølgelig ikke legge ned bloggen før om hundre år til. Ingen grunn til panikk! Jeg koser meg maks med dere.

Husker dere det syke skoparet som jeg kjøpte i Thailand, men som jeg senere måtte bytte igjen? Det som det omtrent bare var jeg som likte! Hehe. Dette paret ble erstatningen. Er dere mer begeistret nå eller? Dette var ihvertfall litt mer.. Vanlig! Eller vanlig og vanlig.. Vanlig for mine føtter ihvertfall!

Jeg må visst bare le av dette innlegget også. Man ser det ikke så godt på bildene, men den ene foten min vil helst bare velte ut av hele skoen. Det var bare så vidt jeg klarte å feste reimene rundt. Føttene mine hovner alltid så opp etter lange flyturer! Flere som er kjent med det problemet?   

29 kommentarer
    1. Elskerelskerelsker bloggen din! Du er min favorittblogger! Sjekker innom bloggen din flere ganger om dagen!
      Et spm; når kommer det DIY proskjekt igjen? Digger de!
      Klem <3

    2. Emilie: Åå <3 Tuusen takk Emilie. Superhyggelig 🙂 DIY prosjektene kommer i hopetall de vet du. Sammen med matinnlegg, hårtips og alt det andre 😀 Klem!

    3. tenker meg det er godt å være hjemme igjen også, er alltid deilig å komme hjem 🙂 borte bra men hjemme best stemmer faktisk så utrolig godt! haha, kan tenke meg det var mange marthefans som fikk hjertet i halsen og hjerteinnfarkt.. godt at det ikke var slutting av blogg det handlet om, men slutten av ferien. godt å vite at vi har deg i mangemange år til – varmer oss alle 🙂 ha en fantastisk fin dag videree

    4. Elsker bloggen din – og deg. Det oser inspirasjon fra begge delene!
      Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å gå på så tynne og høye hæler? Se du øvd mye? Og så lurte jeg på om du kunne lage et innlegg om tips til sunne måltider. Kanskje 3 retters? Skal prøve å bli sunnere, og da trenger jeg inspirasjon 🙂

    5. Anonym: Det er godt å høre 😀 Jeg gleder meg masse selv til neste DIY innlegg. Synes det er så morro å holde på med slike prosjekter. Kanskje vi må ha et før onsdag til og med. Det er jo så lenge siden! Hehe

    6. Agnete: SÅ hyggelig å høre Agnete 😀 Jeg har nok litt øvelse på høye hæler, men jeg er også flink til å velge hæler som er komfortable. Tro det eller ei. Disse er ikke så forferdelige å gå i som det ser ut som. Så lenge skoen har en høy såle/plattform eller hva man skal kalle den nederste delen av skoen, så blir den med en gang vanvittig mye bedre å gå på. Ellers må du bare prøve å gå på utkikk etter sko som er stødige på foten og som sitter godt fast. Da kan hælen være så tynn den bare vil 🙂 sunn 3 retters er notert ned! Jeg skal se hva jeg kan få til 😀

    7. helene: Hehe, ja det er deilig å være hjemme når man først er kommet hjem. <3 Men når jeg sitter på flyplassen og tenker på kalde Norge så er jeg ikke akkurat overbegeistret. Hehe!

      Åneida, dere har meg i mange år til, og jeg håper jeg har dere! <3

    8. Hvor mange cm er den hælen? så utrolig høye ut! heheh..
      Håper du hadde en helt fantastisk tur i Thailand da! ;D

    9. Ina: Hehe, den er nok 12-13 centimeter, men hvis du tar vekk de 4 centimeterne som platåen er så er det bare 8-9 igjen og det er ikke så vanskelig å gå på igjen 🙂 Tusen takk Ina, det hadde jeg virkelig! <3

    10. Velkommen hjem søte du 🙂 Og vet du hva-du fortjener faktisk medalje i diplomati-Du har kanskje verdens fineste lesere,men er noen som ikkje følger helt med i timen har eg fått med meg……humrer litt for megselv….
      Håper du får en flott feiring og skal kose deg MAX med Jonas nå 😉

    11. jeg må bare si at jeg kommenterer så og si aldri blogger, men jeg må bare komme med en kommentar på denne altså 🙂
      bloggen din og ikke minst DU, er jo helt fantastisk. Du virker så utrolig blid og snill og jeg føler du oppriktig talt er glad i leserne dine! bli rett og slett glad av å komme innom bloggen din, og ja vet ikke helt hva jeg skal si men fortsett sånn! du burde søren meg vært på 1.plass 😀 velkommen tilbake til norge da hihi
      ha en fin dag!

    12. Madeleine: Åh, for en herlig tilbakemelding. Tusen takk for at du bestemte deg for å legge igjen en kommentar i dag. 🙂 Den ble satt stor pris på.Tusen takk for velkomst Madeleine. Du må ha en strålende helg 😀 Og igjen tusen takk for oppmuntrende ord. Du er god!

    13. Hei, jeg ELSKER bloggen din og leser den hver dag.
      ett spm. Hvor kjøpte du Daniel Wellington klokken din? den er bare sååå fin!<3

    14. Velkommen tilbake på norsk jord! Jeg må også slenge ved, nå som så mange trodde du skulle ‘avslutte’ at du virker som verdens snilleste person! Som selvsagt aldri må slutte å blogge! Du skriver liksom så koselige innlegg! Jeg blir alltid så glad inni meg når jeg leser noe nytt på bloggen din! 🙂 Ha en kjempeflott helg! 🙂

    15. wow, de var tøffe!! 🙂
      Velkommen tilbake til Norge – håper du har hatt en utrolig fin ferie, det fortjener du!
      Føler det er litt rart, men er faktisk veldig glad i deg. Tusen takk for at du har denne utrolige bloggen!
      hihi 🙂

    16. Jeg skjønner ikke helt hvem lillebroren din er, hvis du skjønner? Og hvorfor han bor i Thailand?:) jeg hadde blitt veldig glad for svar!

    17. norarr: Jeg skal svare på alt som har med lillebror å gjøre i et eget innlegg, men han er halvbroren min. Vi har samme far og pappa har kjøpt hus i Thailand. Derfor har Erik vokst opp der. Han går på en internasjonal skole i Thailand og lærer både thai og engelsk så vi alle kan kommunisere med han 🙂

    18. Amalie: Å <3 Tusen takk for det Amalie. Jeg er veldig glad i dere lesere også. Dere er tross alt med på å gjøre enhver dag litt bedre med alle de oppmuntrende og gode ordene dere daglig legger igjen. <3

    19. Er fast leser av bloggen din! Du har så mye fine klær og er super pen 🙂
      Det med hovne føtter er fordi du har hatt beina rett ned over lengre tid, og da får du ekstra mye blod nederst i føttene. Om du går på apoteket er det mulig å få kjøpt noe ala knestrømper som hindrer dette! Vet dette siden mamma jobber på apoteket og har jobbet der litt selv.
      Velkommen hjem forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg