Antrekk – 090613

Det begynner å gå opp for meg hvor få dager som faktisk er igjen! 2 uker er virkelig ingenting her i Thailand. Dagene flyr og selv om man er på nye steder hver eneste dag, så kommer man aldri gjennom alt. Jeg har notert ned alle fine steder jeg har vært på så langt. Alle gode shoppingsentre, nattmarked, restauranter og severdigheter er skrevet ned så jeg kan tipse dere lesere videre i en fremtidig reiseguide. Slik jeg har forstått det så var en ChiangMai-guide et ønske hos flere.

Ser dere de gigantiske blåmerkene? Herremintid, selvfølgelig gjør dere det! Jeg har et på hver legg og begge kommer av to uskyldige myggstikk. Aldri opplevd noe lignende før. Jeg blir nesten aldri stukket av mygg, men når jeg først blir det så resulterer det bare i en liten, rosa prikk. Well.. Not in Thailand!


Skjørt fra Zara, Topp fra Vero Moda, Sko fra Bianco, Marc Jacobs klokke

 

Likte dere kveldens antrekk?

39 kommentarer

Siste innlegg