Chiang Mai Zoo

Åh! Jeg har hatt den beste søndagen. Pappa tok oss med til Chiang Mai Zoo hvor de hadde alle verdens dyr! Erik og jeg gikk berserk. Det har sikkert vært nærmere 40 grader i hele dag og vi har sikkert alle sammen holdt på å renne bort på ulike tidspunkt, men vi koste oss likevel GLUGG ihjel.

Chiang Mai Zoo består ikke bare av dyr, men også et digert akvarie! Fiske-elsker Borge.. <3 Hehe, jeg måtte selvfølgelig kjøpe fiskemat til både Erik og meg så vi kunne mate den ene stimen etter den andre.

For et liv! Jeg hylte hver eneste gang fisken fikk tak i maten sin..

 

 

Nå skal familien ut og spise pizza før vi drar videre på et marked i sentrum av Chiang Mai. En perfekt avslutning på en heltopp helg. Håper det står bra til med dere der hjemme også. Jeg hører ihvertfall rykter om at dere har fått sol! Kanskje solen faktisk holder seg hele sommeren i år? Det ville vært så fint!  

32 kommentarer

Siste innlegg