Antrekk – 070613

 

For en herlig kveld! Først dro hele familien ut for å spise middag på en nydelig restaurant, og deretter dro vi hjem for å kose oss med filmkveld. Pappa og jeg kjørte motorsykkelen til nærmeste butikk og kjøpte omtrent opp hele butikken for 60 norske kroner. Vi fikk to fulle bæreposer med brus og godteri for rett over femtilappen. Haha! Er det ikke fantastisk? Hjemme får man vel ikke engang to brus for den prisen.

Blondeskjørtet som jeg har tatt på meg i dag, er faktisk nytt og kjøpt i Thailand! Jeg kjøpte det i en liten, billigbod til 40 kroner. Gjett om det skal brukes masse i sommer da? Jeg har også fått en hel hau av både klær, smykker og hårdetaljer av mor og bestemor til Erik. Det er jo verdens mest gavmilde mennesker som bor her. Aldri sett så snille og høflige folk. De gir og gir og takker og bukker for absolutt alt.

 
Skjørt fra Thailand, Topp fra Bikbok, Smykke fra www.nastygal.com, Sko fra Gina Tricot

Det går jo ikke an å mistrives blant slike mennesker..
Ser dere bikiniskillet eller? Haha. Jeg.Er.Så.Rød!

46 kommentarer

Siste innlegg