Antrekk – 060613

God formiddag alle sammen! Jeg har kost meg en hel hau i dag. Pappa tok meg med på et helt utrolig marked hvor omtrent alt som ble solgt var håndlaget. Jeg skal fortelle dere mer om dette senere. Helt vanvittig hva mennesker får til med bare hendene! Etter en liten sightseeingrunde, dro vi videre på et shoppingsenter hvor vi blant annet bestilte kinobilletter til i kveld! Wuhuu, vi skal se After Earth!

Under ser dere antrekket jeg har trasket rundt i i dag. Jeg begynner å bli så vandt til varmen nå at jeg til og med kan gå med løst hår og maxiskjørt. Hjemme i Norge ville jeg fått femti blikk med kommentarer som “hvem går med maxiskjørt, og røde lepper på en vanlig torsdag”? Her er det ikke en person som snur seg. Alle pynter seg så mye de vil her, og det virker som alle tørr å være seg selv i denne byen.

 
Sandaler fra Nelly, Maxiskjørt fra Topshop, Tubetopp fra Bikbok, Briller fra Gina Tricot

Pappa er under opplæring som bloggfotograf..
Pappa:
Skal vi ta draktbildene dine på parkeringsplassen i dag?
Meg: Draktbilder?!
Pappa: Ja, eller hva var det du kalte det igjen?

36 kommentarer

Siste innlegg