Antrekk – 020613

 

Da var enda en opplevelsesrik dag over! Kvelden har vi brukt på et utemarked hvor vi tittet på mange ulike boder og spiste middag på ekte Thailandsk vis. Er det noe jeg virkelig skal nyte mens jeg er her, så er det alle måltidene. Vi spiser alltid ute og hver gang vi skal ha mat så kjøper vi mange ulike retter og deler. På den måten får vi smakt på litt av alt! Jeg har til og med smakt på tørket fisk med skinn, bein, og hode. Tro det eller ei.. Jeg likte det! Pappa puttet dem i en skål som om det var potetgull og da jeg omsider smakte var det jammen ikke langt ifra. Det var virkelig godt! Det må være måten thailendere tilbereder og krydrer maten på. Jo, så blir det ekstra godt når man får spise bare med hendene.  


Sko fra Mexico, Clutch fra Gina Tricot, Skjørt fra Zara, topp fra Vero Moda

 

Takk for enda en herlig dag! Gleder meg halvt ihjel til morgendagen..

41 kommentarer

Siste innlegg