The master bedroom

He-rre-gud, nå føler jeg meg heldig. Åh, jeg kan nesten ikke tro at det er her jeg skal bo de neste to ukene. Jeg visste at huset var stort og fint, men ikke SÅ stort og SÅ fint! Jeg ble helt satt ut da jeg kom inn døren. Alt var så forbaska rent og elegant. Pappa har virkelig gjort en god jobb på innredningsfronten. Jeg har knipset litt bilder av soverommet mitt til dere i dag. Resten av huset får dere få en annen gang! Kan jo ikke avsløre alt med en gang. Jeg har ikke engang sett bassengområdet selv enda!

Vi har vært alt for opptatte med å sjekke ut både shoppingsenter og utemarkedene som ligger i området her.Jeg har hatt en helt fantastisk dag og jeg kan ikke vente med å se hva morgendagen bringer. -Ja for nå er det rett og slett natten! Vi ligger fem timer forann dere der hjemme og etter en lang reise vil øynene mine bare igjen. Pappa og lillebror har allerede funnet sengen og nå skal jeg straks traske opp til “The master bedroom” og drømme søtt selv. Håper dere har hatt en fantastisk lørdag!

 

I den ene enden av rommet befinner det seg èn balkong og i den andre befinner det seg enda en balkong. En for morgensola og en for kveldssola. Ellers har jeg fått en gigantisk dobbelseng dekket av thaisilke, en diger skinnsofa med flatskjerm, en tredemølle, og et nydelig bad med både dusj og badekar.


 

Dere kommer til å dø av det magiske uteområdet.
Basseng, fontener og froskedammer sier jeg bare!

25 kommentarer

Siste innlegg