Dessert eller stram i bikini?

 

Har alle sammen hatt en fin torsdag så langt? Jeg har kost meg gløgg med den fine familien min. Tante har vært på besøk og bestemor har servert oss god mat i hele dag! Marengskake med krem og bær.. sjokoladekake.. frisk frukt.. smågodt.. sjokolade… Mmmm! Bikinisesong sa du? Mat vs stram i bikini? Mitt valg er ihvertfall veldig enkelt. Hehe, jeg kunne ALDRI ha valgt bort desserten for å se best mulig ut til badesesongen. Det går bare ikke. Da vedder jeg på at magen min ville protestert og blåst seg opp i stede.

 

Noen som har det på samme måte? Hva med dessert OG stram i bikini?
Trening og “spis hva du vil” fungerer fint for min del.

43 kommentarer
    1. Nå er jo du stram og fin i bikini samme hvor mye mat og søtt du spiser da, Marthe! 🙂 Du er utrolig heldig der. Må jo ha superduper forbrenning 😀

    2. Haha du er så søt! Kan du legge ut en videoblogg en gang? jeg har så lyst til å høre stemmen din, og liksom se deg “in real life” 🙂
      Ha en super dag hvertfall, elsket håret :O

    3. Nammm, jeg hadde valgt med en gang dessert, det finnes ikke noe bedre enn gode desserter!! Kos deg masse videre, Marthe! <3

    4. Når jeg leste overskriften var jeg sikker på at det kom enda et innlegg om treningsinspirasjon, sunn livsstil osv.. Godt det er en livsnyter igjen av dere på “toppen” 🙂 Kjempe fine bilder!!

    5. du er jo nydelig uansett da, tror mange hadde gjort mye for å ha kroppen din! Her går det også i dessert 😀 jeg har funnet ut at så lenge jeg trener såppas mye som jeg gjør så spiser jeg bare hva jeg vil! alt for glad i godteri til å stoppe, haha! 😀

    6. Vilde: Hehe, så hyggelig å høre Vilde 🙂 Videoblogger har jeg dessverre vært alt for dårlig på. Jeg har ikke noe videokamera ser du. Kanskje det er det jeg må ønske meg til bursdagen? Noe må jeg i hvert fall finne på, for videoblogging er det mange som spør etter. <3

    7. Aina: Dette er min opprinnelige farge. Jeg har ikke farget håret på tre måneder, men jeg har ingen ettervekst og dermed tror jeg faktisk at jeg har funnet tilbake til min riktige farge 🙂 Veldig deilig i grunn! <3 Tusen takk for hyggelig kommentar Aina 🙂

    8. Hei flotte Marthe!
      Er det tanten eller moren din på bildet? Kos deg masse i Thailand 🙂 *sooo jelly*, her går det i eksamensøving i det flotte sommerværet..

    9. DESSERT <3 kan ikke slutte å kose seg bare fordi man skal "paasse" inn på stranden:):)
      men du, har det skjedd noe med moren din? hun har iikke vært på bloggen på evigheter

    10. Enkelt for deg å si som ser stram og fin ut i bikini uansett. Noen MÅ faktisk velge bort desseren av og til. Men ikke frekt ment du er nydelig og elsker bloggen din!

    11. Jeg innrømmer at jeg spiser for mye godteri og drittmat, liker ikke fisk eller noen ting så her velger jeg også desserten. Trener ikke noe særlig heller, sykler bare ca 5-6 kilometer 5 ganger i uken (til og fra skolen, har ikke målt eksakt) og thatsit! Jeg driter i hva andre tenker og spiser hva jeg vil så lenge jeg fortsetter syklingen. Jeg er også så heldig som deg og har en helt insane forbrenning, men jeg har ikke stram mage fordi jeg er så tynn i hoftebenet, og organene må jo også ha en plass?
      Jaja du skal ha for din ærlighet! Beundrer deg skikkelig:) god tur til “syden” som vi så fint sier, gleder meg til å følge deg fra Thailand! Kos deg!<3

    12. Heiii Marthe, jeg lurer på omdu har mulighet til å legge ut oppskriften på den sjokoladekaken..den ser veldig god ut!

    13. men du er så heldig at du både kan få dessert og bli stram i bikini. kroppen din ser ut som de supermodellene har, altså dritfin. skulle ønske jeg hadde din kropp, da hadde jeg gått rundt i bikini og vist meg frem året rundt 😀 du burde være så stolt av den fantastiske kroppen din. er faktisk mange ganger jeg snakker med besteveninna mi om deg, og vi begge synes du har verdens fineste kropp 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg