DIY – Gull detaljer

 

God kveld alle sammen! Nå har Jonas og jeg endelig flyttet rumpene våre over til Cathrines hus. Besteforeldrene har reist på ferie og vi har invitert oss selv på hjemme alene fest. Neida, vi skal bare kose oss med middag og filmkveld. En avslappende lørdagskveld for engangs skyld. 

Jeg har vært på jobb i dag, men jeg rakk selvfølgelig et lite DIY innlegg før Jonas og jeg dro på besøk. Håper dere liker innlegget! Bare et lite tips til dere kreative sjeler som liker å eksperimentere. 

 

Du trenger:
Et par sandaler med ankelstropper som kan tas ut.
2 smykker

 
 

Slik gjør du:
1. Ta ut den sandalstroppen som sitter i skoen opprinnelig.
2. Finn frem smykket eller armbåndet du ønsker å bruke og tre det gjennom i stedet.
3. Surr smykket rundt ankelen en til to ganger og fest som et vanlig smykke.
4. Husk å dra den pene delen av smykket over “festet” slik at det ikke vises når du går i skoene.

 

Ble de ikke litt kule? Jeg likte dem faktisk bedre slik jeg!

32 kommentarer

Siste innlegg