Antrekk – 240513

God kveld dere! I dag har tiden løpt litt fra meg. Plutselig var det tid for å dra på jobb! Heldigvis rakk jeg å knipse noen antrekksbilder i det nydelige været først. Håper dere har fått en fin start på helgen og at jeg har klart å verve noen nye faddere denne fredagen! Da blir jeg SÅ glad. Jeg har ikke fått svart på noen av kommentarene fra i dag, men det skal jeg selvfølgelig gjøre så fort antrekket er publisert!

 
Shorts fra Bikbok, Sandaler fra Nelly, Body fra www.nastygal.com, Briller fra Gina Tricot

Sweet dreams!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg